OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av kundtjänst och administration?Söker du efter en ny utmaning?För en längre konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig administratör. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i ett team på 3 personer.Dina arbetsuppgifter kommer att innebära administration, postsortering, mycket kundkontakter via telefon och e-mail, samt registrering och kontering av leverantörsfakturor. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten är det ett krav att du har du två till tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Som person är du social, utåtriktad och du trivs med att ha mycket externa kontakter.Vidare är du engagerad, stresstålig och självständig.Självklart har du goda IT-kunskaper med tonvikt på Excel och talar och skriver engelska obehindrat. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta på ett stort, internationellt företag.Uppdraget är beräknat till minst 6 månader och ska tillsättas omgående.Företaget är beläget i Solna.Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi- och finanskompetens. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00