Framtida extrajobb som Receptionist med flexibla dagpass i Stockholm

Framtida extrajobb som Receptionist med flexibla dagpass i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Söker du ett extrajobb vid sidan om annan sysselsättning? Vill du ha ett jobb där du kan anpassa ditt schema efter dina förutsättningar? Har du tidigare erfarenhet som Receptionist?

Då kanske det är dig vi söker för framtida uppdrag!



KORT OM JOBBET SOM RECEPTIONIST:
Just nu söker vi medarbetare till vår konsultpool för framtida uppdrag/extrajobb som receptionist. Som receptionist hos oss kommer du att jobba som bemanningspersonal ute hos våra kunder på olika uppdrag av lite varierande art. Gemensamt för alla typer är att du som receptionist agerar som ansiktet utåt för kunden, och är ofta den första person gästen eller medarbetaren möter. Det är ditt jobb att med varm hand se, välkomna och guida besökare och medarbetare vidare.

Arbetet kan inkludera enklare administrativa uppgifter som t.ex. hantering av bokningar av olika slag, post och fakturahantering, inkommande samtal och annan kommunikation (t.ex. mail) och skicka vidare till rätt person. Det kan även inkludera att assistera kring möten, konferenser, luncher etc. Både förberedande arbete, enklare servering samt uppsamling och iordningställande av material och lokal.



ARBETSTIDER OCH ARBETSFORMEN - att jobba som bemanningspersonal.
Som bemanningspersonal hos oss styr du helt över ditt schema och bestämmer själv vilka pass du vill ta, samt hur mycket du vill och kan jobba. Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen.

Tjänsten är ett extrajobb, varför vi har som krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Iom arbetsformens flexibla art är det ett perfekt extrajobb för dig som t.ex. studerar eller har annat hel- eller deltidsjobb. Hos oss kan du lätt anpassa ditt schema efter vad som passar just dig och din situation.



VEM ÄR DU?
Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap.

Vi tror att du som söker är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad. Att du har en god förståelse för representativt värdskap, uppskattar att leverera service, ser gästen och bemöter den på ett professionellt och vänligt sätt. För att kunna göra jobbet väl bör du ha goda kunskaper i Svenska och Engelska, i både tal och skrift

Att du besitter en grundläggande god kommunikationsförmåga samt har relevant tidigare erfarenhet av arbete inom reception/kundservice ser vi som en grundförutsättning och krav för rollen.

Vi tror att du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och basprogramvaror så som Officepaketet. Meriterande med erfarenhet från annat administrativt verktyg, CRM eller bokningssystem.

Tidigare erfarenhet som servispersonal från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet är ett stort plus i kanten. Vi ser gärna att du fyllt 18år och är färdig med dina gymnasiestudier.



KORT OM RESPONSA:
Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag.

Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar.

Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt extrajobb inom event, restaurang, hotell eller liknande.

Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet.



ANSÖKAN:
Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF, utan bild. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Responsa
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 8 februari 2024

Besöksadress

Kråkvägen 6, 135 68 Tyresö// Mediavägen 7
None

Postadress

None
TYRESÖ, 13568

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024