OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
Framtida konsultuppdrag – Administration/Support
Söker du ett administrativt arbete och vill vara en del av AH Executives nätverk för framtida kunduppdrag?
Vi har idag samarbeten med ledande bolag inom flertalet branscher och arbetar med såväl stora börsnoterade bolag till mindre företag, start-ups och offentliga verksamheter. Våra kunder finns över hela Sverige och även i våra nordiska grannländer.
Exempel på uppdrag som vi tillsätter inom Administration/Support;
Administratör
Kontorsassistent
Projektledare
Löneadministratör/specialist
HR-administratör
IT-tekniker/support
Ekonomiassistent
Marknadsassistent
VD-/chefsassistent
Projektadministratör
Som person
Vi söker dig som är en noggrann, pålitlig och ansvarsfull person som trivs i en administrativ och supporterande roll. Kanske har du eget bolag idag eller så är du intresserad av att testa på konsultrollen i en anställning hos oss för det tilltänkta uppdraget.
Som konsult är det viktigt att du är duktig på att uttrycka dig, har en ”can-do” attityd, är flexibel, social och har en hög arbetsmoral. Det är också viktigt att du snabbt kan sätta dig in nya arbetssätt och miljöer och har lätt för att knyta kontakter.
Bakgrund och erfarenhet
Kraven på tidigare erfarenhet kan såklart variera stort mellan uppdragen beroende på inriktning och nivå.
Ofta krävs dock att du har något eller några års erfarenhet av administrativt arbete sedan tidigare och goda/mycket goda kunskaper i MS Office såväl som mycket bra förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Har du lätt för att sätta dig in i nya system och processer är det en klar styrka.
Kontakta gärna Niklas Almquist på niklas.almquist@ahexecutives.se om du vill veta mer.
Vi ser fram emot att höra av dig!