Framtiden AB söker en grym administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ny härlig kollega till vårt administrativa team, är det du?

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att sammanställa och kontrollera data, ta fram statistik och beslutsunderlag samt vara behjälplig mot chefer i olika administrativa uppgifter.
Förutom egna administrativa uppgifter såsom kontroller av körjournaler etc kommer du att vid behov stötta vår ekonomiavdelning. Ditt viktigaste arbetsredskap är Excel, så det är nödvändligt att du behärskar det.
Vårt administrativa team består idag av en administrativ chef samt tre administratörer, men vi siktar på att bli fler.

Din profil
Skallkrav:
- Lägst gymnasiekompetens
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- God svenska i tal och skrift
- Officepaketet, framförallt Excel
- Körkort

Meriterande krav:
- Erfarenhet av självständigt administrativt arbete
- Mycket goda kunskaper i Excel

Som person ska du vara serviceinriktad, flexibel och ha en mycket god administrativ förmåga. Du är ansvartagande och en lagspelare. Som person ska du även vara kommunikativ och vara analytiskt lagd. Du är en person som står för samma värderingar som vi gör. Värderingar som är viktiga för oss är att ha en positiv grundinställning och att du därigenom har en positiv energi, som präglar det dagliga arbetet. Engagemang är också en viktig egenskap som vi vill ha hos alla våra medarbetare då det till stor del är just engagemanget hos varje medarbetare som driver oss och verksamheten framåt.





Om oss
På Framtiden kommer du att jobba i ett företag som har kunnat titulera sig Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Det är med glädje vi nu även kan meddela att vi är ett av de bästa företagen i Europa. Vi har blivit utsedda till National Champion vilket innebär att vi ska representera Sverige på European Business Awards 2016/17 (EBA). Genom vårt starka fokus på personalvård och arbetsglädje hos våra medarbetare så kan vi stolt berätta att vi har blivit utsedda till Sveriges 3:e Bästa Arbetsgivare bland mellanstora företag och utsetts till Gasellföretag!

Om du vill ha en arbetsplats präglad av en stark organisationskultur där medarbetarnas välmående alltid är i fokus, kompetensen är hög och där vi alla brinner för att utvecklas och göra karriär, då är Framtiden företaget för dig! Trots höga ambitionsnivåer erbjuder Framtiden en prestigelös miljö där delaktighet, lyhördhet och chansen att påverka driver oss framåt. Du får en arbetsplats där vi förstår innebörden av balans mellan arbete och fritid och därmed erbjuder vi flexibla arbetstider och personalförmåner som friskvårdsbidrag m.m. Vi erbjuder även en arbetsplats i moderna, fräscha lokaler placerade i centrala Jönköping.

Vi finns idag på 7 orter i Sverige och har ca 170 medarbetare, men strävar mot ytterligare expansion!

Är detta tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

På Framtiden präglas varje arbetsdag av våra värderingar Glädje, Enkelhet och Kör, vilka sammanfattar vår företagskultur. Vill du få en känsla för oss? http://bit.ly/1LDgMcb




Villkor
Start: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Jönköping
Lön: Månadslön

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 mars 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024