OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du nya utmaningar inom B2B och vill vara en del av ett härligt gäng i en spännande tillväxtfas? Gillar du att göra affärer som ger en betydande, positiv förändning hos kunder och skapa långsiktiga relationer? Då ska du söka till oss!
Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig hos oss kommer du arbeta med hela försäljningsprocessen, från att aktivt ta kontakt med företag till avslutande av affär samt uppföljning.
Det är ett arbete där du behöver vara väldigt lyhörd, självständig och framförallt kräver det planering, hög aktivitet och att du är orädd samt målfokuserad.
Om företaget
Framtiden Management är en del av Framtiden-koncernen och vi på Framtiden Management jobbar med managementrådgivning inom digitalisering. Vi jobbar ständigt med att analysera och utveckla våra kunders verksamheter för att de ska kunna öka sin konkurrenskraft. Vi arbetar både i stora och små projekt och uppdragen varierar med målet att förbättra kundens verksamheten med hjälp av IT. Våra värdeord är glädje, långsiktighet och välmående och vi tror på en sund balans mellan arbetet och privatlivet, därför erbjuder vi flexibilitet . Vår ambition är att växa som bolag och få våra kunders företag att utvecklas med hjälp av digitalisering.
Din profil
Skallkrav:
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Körkort
Att du har erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav.
Viktigare för oss är att du är otroligt driven och villig att lära dig Att du är inlyssnande och har en positiv livssyn är också stora plus.
Villkor
Omfattning: Heltid, tillsvidareanstänning och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Ort: Jönköping
Start: Enligt överenskommelse, dock tidigast augusti.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna