Framtidsjobb inom kundservice!

Arbetsbeskrivning

Framtidsjobb inom kundservice!:

Just nu söker vi kundservicepersonal till Stockholms mest kända bostadsbolag. Du kommer att vara del av deras kundserviceavdelning och få en gedigen utbildning från både oss och kund. Tjänsten är på heltid med start 7 september med Workz kundserviceutbildning.


Vilka blir mina arbetsuppgifter?

Genom oss får du en tjänst där det handlar om att på bästa sätt hjälpa kunder med deras frågor och problem. Genom främst telefon, e-post och andra tänkbara kanaler får du administrera olika typer av ärenden och se till att kunden alltid lämnas med ett nöjt leende på läpparna. Servicen innebär att stötta och besvara kunders frågor och hantera och administrera ärenden så som:

- Avi och fakturafrågor
- Parkering
- Överlåtelser av avtal och fullmakter
- Panthantering
- Felanmälningar
- Övriga ärenden


Vad erbjuder ni mig?

Vi brinner för att hela tiden utveckla god kundservice, och vi hoppas att du också gör det. Därför är vårt mål att ta din karriär och ditt CV till en ny nivå under din tid hos oss. Det gör vi genom att:

- Du får en gedigen utbildning och certifieras i olika nivåer under arbetets gång.
- Vår operativa chef finns alltid nära till hands för att hjälpa dig att utvecklas och trivas med ditt arbete.
- Du omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande exempelvis lön, semester och pension.


Vad krävs av mig?

Här handlar det om att vara ansiktet utåt och representera ett helt företag, därför är din inställning och personlighet dina viktigaste kompetenser. Så ställ dessa frågor till dig själv och var ärlig med svaren, om du får ja på alla så kräver vi bara att du är dig själv på jobbet.

- Är jag engagerad, driven, ordningsam och effektiv?
- Tycker jag om att ta ansvar och arbeta självständigt?
- Är jag stresstålig och känner mig trygg med att använda telefon och dator?
- Uttrycker jag mig bra på svenska i såväl tal som skrift?

Tidigare erfarenhet av kundservice är inget krav men en fördel och vi ser gärna att du som kille söker denna tjänst.


Vilka är Workz?

Vi är ett drivet företag som specialiserat oss på bemanning inom kundservice runtom i Stor-Stockholm. För att ständigt kunna garantera våra kunder den bästa servicen är vi måna om att våra medarbetare har alla förutsättningar de behöver för att göra ett bra jobb.



Det låter intressant, hur ansöker jag?

Första steget är att registrera ditt CV nedan och genomföra våra obligatoriska tester.



Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08- 22 45 22.



Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 juni 2016

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024