Franchisetagare till PAAM Systems

Arbetsbeskrivning

Är du en affärsmässig och driven person med en entreprenöriell ådra som lockas av möjligheten att starta och driva ett eget företag under ett befintligt väletablerat varumärke? Då kan rollen som franchisetagare till Paam Systems vara nästa utmaning för dig!

PAAM Systems erbjuder smarta, interaktiva och tidsbesparande nyckelhanteringssystem som sköts smidigt med genom ett webbaserat administrationsprogram. Produkterna och mjukvaran utvecklas och produceras i Sverige och bland kunderna finns bolag inom bland annat fastighet, säkerhet, infrastruktur samt vård och omsorg.

OM ROLLEN
Som franchisetagare hyr du PAAM Systems varumärke och driftsmetoder. Du får en gedigen introduktion till deras produkter och ansvar därefter för att bygga upp verksamheten inom din region.

Initialt är rollen fokuserad på att driva försäljning och du kommer arbeta mycket med uppsökande försäljning och att bearbeta kunder, nya såväl som befintliga. Du har ensamrätt till kunderna i distrikt Östergötland, Södermanland och Västmanland och även om du arbetar enskilt inom ditt område kommer du ha kontinuerlig stöttning av PAAMs organisation samt övriga franchisetagare runt om i landet.



För rätt person finns det goda möjligheter att fortsätta utvecklas inom koncernen och på sikt även få delägarskap i moderbolaget.

VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som är affärsmässig, självgående och resultatinriktad. Du trivs med att arbeta under stort eget ansvar och triggas av att göra affärer och se verksamheten växa. Från tidigare roller är du van att driva hela säljprocesser från A till Ö och du har troligtvis en bakgrund inom B2B försäljning. Körkort är ett krav och erfarenhet av, eller intresse för tekniska produkter och lösningar är meriterande.

ANSÖKAN
Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på jobb@switchgame.se

OM SWITCH GAME
Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SwitchGame
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 december 2022
  • Ansök senast: 18 juni 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

20 november 2024