OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du flytande i franska och vill arbeta i en administrativ roll på ett fantastiskt kontor? Skulle du beskriva dig som arbetsvillig, strukturerad och ambitiös? Vill du arbeta på ett superspännande företag som arbetar med säkerhet och övervakning? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en säljassistent till vår kund. Kunden är ett oerhört spännande företag som säljer avancerad mjukvara inom säkerhet och övervakning. Kontoret är beläget i centrala Stockholm med superfräscha lokaler.
I den här fartfyllda rollen som säljassistent så kommer du att hjälpa säljare i Frankrike och Latinamerika. Du kommer att agera säljarnas högra hand genom att proaktivt arbeta med administrativa sysslor såsom att hantera inkommande mail från kunder, lägga in orders, se över utgångsdatum på licenser och hantera CRM:en. Vi tror att du är en serviceminded person med skinn på näsan som trivs i en roll som spindeln i nätet och är redo att kavla upp ärmarna och visa framfötterna. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Mycket goda kunskaper i franska och engelska
- Meriterande med spanska språkkunskaper dock ej ett krav
- Goda kunskaper i Officepaketet
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9333JL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se