Fransktalande Customer Care på heltid till familjärt bolag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en fransktalande Customer Care som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en fransktalande Customer Care på heltid till ett familjärt bolag.

Som Customer Care kommer du huvudsakligen ta emot och supportera kundärenden över telefon och mail. Du ser till att hela logistikflödet flyter på, från att boka transporter till att följa upp att leveransen har kommit fram till slutkund. Du ansvarar för alla delmoment däremellan, såsom att följa upp tidsplaner med leverantörer, se till att väsentliga dokument är fullständiga, följa upp leveransen och se till att kunden är nöjd.

Du kommer ha mycket eget ansvar då vår kund sätter stora krav på att du är en självgående person som är noggrann och van att arbeta med service på högsta nivå. Du kommer arbeta i ljusa, moderna lokaler mitt i centrala Stockholm och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 09.00-17.00.

Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt av kunden.

ARBETSUPPGIFTER

Som Customer Care kommer du exempelvis att:

- Ha telefon & mejlkontakt med kunder


- Se till att hela logistikflödet flyter på


- Genomföra möten och skapa nya relationer


- Prioritera och arbeta utefter deadlines




VI SÖKER DIG SOM

- Kan uttrycka dig väl på franska och engelska, i både tal och skrift.


- Har arbetat med service och kundbemötande tidigare


- Har goda kunskaper inom Officepaketet



- Har grundläggande kunskaper i svenska

Som person är du stresstålig, duktig på att kommunicera och har en säljande personlighet. Du är även positiv och lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2021
  • Ansök senast: 17 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024