OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Orderadministration och kundhantering, från förfrågan till faktura.
* Säkerställa att gällande leveransserviceerbjudande till våra kunder uppfylls.
* Aktivt delta i utvecklingen av berörda processer och IT-system samt pågående projekt.
Vi söker dig som har:
* Högskole- eller Universitetsexamen, gärna inom logistik eller ekonomi, alternativt likvärdig erfarenhet.
* Erfarenhet från arbete med externa kunder.
* Vana av att arbeta i olika IT system.
* Kunna kommunicera flytande på franska, i både tal och skrift.
* En utmärkt nivå på engelska, i både tal och skrift.
Personliga egenskaper:
* God kommunikativ förmåga.
* Vana av att omprioritera arbetsuppgifter.
* Ett strukturerat arbetssätt.
* God samarbetsförmåga.
* God problemlösningsförmåga.
Vi på Jefferson Wells söker just nu dig som är en fransktalande Customer Service Specialist. Har du tidigare arbetat med att leverera god service, utveckling av processer och övriga administrativa uppgifter? Är du dessutom flytande i franska har vi jobbet för dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Jefferson Wells men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!
Om Jefferson Wells
Jefferson Wells ingår i Manpower Group som är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.