FRANSKTALANDE KOORDINATOR TILL ETT FAMILJÄRT BOLAG

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en fransktalande koordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vår kundär verksamma inom glasbranschen och är experter inom sitt område, de består av ett kreativt och erfaret team som strävar efter att tillföra marknadens högsta kvalitet. Det är ett familjärt företag som just nu befinner sig i en stor tillväxtresa och behöver därför utöka sitt härliga team. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa moderna lokaler. I rollen som koordinator kommer du att arbeta brett med både administration och service, du har kontakt med kunder och leverantörer runtom i Europa, främst kommer du att rikta in dig på den franska marknaden. Du tar emot beställningar, hanterar order och uppdatera lagerstatus. Vidare kommer du att assistera med ekonomiuppgifter såsom bokföring och kvittoredovisning. Tjänsten passar dig perfekt som älskar att arbeta med service, som vill utvecklas och vill vara med under enstor framgångsresa!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli direkt anställd av vår kund efter denna rekryteringsprocess.

Arbetsuppgifter
Som Koordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

- Kontakt med kunder och leverantörer runt om i Europa
- Koordinera beställningar och leveranser
- Uppdatera lagerstatus
- Hjälpa till med bokföring och kvittohantering
- Assistera kollegor med övriga arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

- Har erfarenhet av liknande roller
- Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet och Mac
- Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften
- Kan tala och skriva franska, svenska och engelska obehindrat

Det är meriterande om du har:

- Tidigare erfarenhet av bokföring
- Tidigare erfarenhet av hotellbranschen eller reception

Som person är du positiv, social och flexibel. Du är driven, lösningsorienterad samt har en förmåga att kunnaprioritera och hålla deadlines. Du tar eget ansvar, har en förmåga att kunnaarbeta högt och lågt samt trivs i en föränderlig miljö. Du trivs att arbeta på ett familjärt och prestigelöst bolag samtbidrar med en god stämning till teamet.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 april 2019

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024