Fransktalande kundtjänstmedarbetare till Skärblacka

Fransktalande kundtjänstmedarbetare till Skärblacka

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av kundservice och har goda kunskaper i franska tal & skrift? Är du en lagspelare och trivs i en internationell miljö med härliga kollegor och högt tempo? Då kan det vara dig vi söker! För uppdrag hos kund i Skärblacka söker vi nu en fransktalande Customer service specialist. Läs mer om rollens ansvarsområden nedan och sök tjänsten idag! 


I rollen som Customer service specialist har du huvudansvaret för ett antal kunder som du genom personlig kontakt tillsammans med resten av avdelningen levererar förstklassig service till kunden. I rollen kommer du arbeta med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter i en stimulerande miljö där du förväntas tillhandahålla just förstklassig kundservice gällande orderprocessen från förfrågan till slutleverans hos kund.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som customer service specialist ansvarar du för att ge förstklassig kundservice gällande hela orderprocessen från förfrågan till fakturering, samt säkerställa att leveranser till kunder sker enligt överenskommelse.


Rollen innefattar:
Kundkontakter, orderbokning, leveranser och fakturering.
Kommunicera med kunder inom det språkområde som ingår i befattningen.
Orderadministration och kundhantering, från förfrågan till faktura.
Säkerställa att gällande leveransserviceerbjudande till våra kunder uppfylls.
Aktivt delta i utvecklingen av berörda processer och IT-system samt pågående projekt.


Arbetstider
Heltid, 100%.
Ort: Skärblacka
Uppdrag 6 månader, med chans till förlängning. 

Kvalifikationer
Till rollen som customer service specialist söker dig som har:
Högskole- eller Universitetsexamen, gärna inom logistik eller ekonomi, alternativt likvärdig erfarenhet.
Erfarenhet från arbete med externa kunder.
Vana av att arbeta i olika IT system.
Kunna kommunicera flytande på franska, i både tal och skrift.
En utmärkt nivå på engelska, i både tal och skrift.



Inför rollen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som har:
God kommunikativ förmåga.
Vana av att omprioritera arbetsuppgifter.
Ett strukturerat arbetssätt.
God samarbetsförmåga.
God problemlösningsförmåga.



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-11-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kontakta Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024