Fransktalande säljsupport till Ejendals

Fransktalande säljsupport till Ejendals

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du fransktalande och vill jobba med service och kundsupport? Då har vi jobbet för dig. Just nu söker Ejendals avdelning Customer Service på huvudkontoret i Leksand en fransktalande medarbetare som ansvarar för att ge våra kunder daglig service och produktsupport. Hos Ejendals blir du en del av vårt snabbt växande och framgångsrika familjeföretag. Vi erbjuder förmånliga arbetsförhållanden, och mest av allt erbjuder vi dig en roll där du kommer att utmanas och få möjlighet att växa. 

Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna innebär support via telefon och mail, företrädelsevis mot våra befintliga kunder. Tillsammans med ditt team arbetar du operativt med orderhantering och produktsupport gentemot kunder, utesäljare och återförsäljare på olika marknader.

Tjänsten är ett vikariat till 1 November 2023.

Ansökan:
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Vid frågor om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Julia Söderberg, 076 828 12 35 alt. julia.soderberg@randstad.se eller Customer Service Team Manager Thomas Lauersen-Arons, thomas.lauersen-arons@ejendals.com.



Kvalifikationer
Vi söker dig med minst gymnasial utbildning och som brinner för att ge service.


Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbeten med fokus på försäljning, ekonomi och kundservice.
Du pratar franska, svenska och engelska flytande. Meriterande med ytterligare språkkunskaper.
Du har goda IT-kunskaper och erfarenhet från arbete med Officepaketet och affärssystem.
Ytterligare en merit är om du arbetat inom PPE-branschen (personal protective equipment).

Personliga egenskaper som vi värdesätter är att du är social och serviceinriktad och att du drivs av att hjälpa våra kunder. Du är strukturerad, självgående och öppen för förändring. Samarbete står i fokus på Customer Serviceavdelningen, så därför behöver du vara en engagerad teamplayer, som vill bidra till avdelningens utveckling.

Om företaget
Ejendals is an international company that for generations has specialized in developing, manufacturing and marketing high-quality products that protect hands and feet. In close collaboration with researchers and our customers, we design products that deliver the highest standard of protection, durability and ergonomics. What we sell is a complete safety concept, which aims to reduce accidents through quality products, education and safety inspections. From our corporate head office in Leksand, Sweden, we envision a safer day with zero injuries to hands and feet. Our main product brands are TEGERA® gloves and JALAS® shoes. Ejendals has about 430 employees located in 30 countries. Read more at ejendals.com. When working with Ejendals, you become part of a stable, growing and successful company. You get the opportunity to work with a well-known brand, where you will contribute to the company's continued expansion. We look forward to hearing from you!

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 21 december 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024