OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Vi söker dig som är fransktalande och som vill arbeta heltid med bland annat helpdesk/first line-support på ett ungt, expansivt IT-företag beläget i Sundbyberg. Företaget sköter support åt fransktalande företag, och behöver hjälp med att ta om hand om dessa kunder. Din uppgift blir således att ansvara för att företagets fransktalande kunder får bra service och svara på deras frågor, både via telefon och mail. Frågorna kan till viss del vara tekniska, men det du inte kan innan om företagets system/produkter, får du lära dig på plats. Du kommer att arbeta heltid, ca 40 h/vecka. Kundtjänsten/supporten kommer att vara öppen mellan 8.00-18.00, så dina arbetstider kommer att ligga däremellan (ca 40h/vecka). Arbetsstart i början/mitten av april. Goda utvecklingsmöjligheter finns. Grundlön om du är 24 år eller mer: 110 kr/h (123.75 kr/h inkl sem.ersättning) Grundlön om du är under 24 år: 100 kr/h (112.50 kr/hinkl sem.ersättning) OB-tillägg tillkommer. Krav på person: Du skall vara fransktalande, samt vara tekniskt lagd. Du skall även kunna kommunicera på svenska. Då du kommer att ha mycket kundkontakter, krävs det att du som person är serviceminded och utåtriktad. .
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl