OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är noggrann och ansvarsfull med förmåga att effektivt granska och administrera stora mängder information. Detta är en deltidstjänst då vi behöver stötta upp vårt nuvarande team, och vi tror att du som studerar på universitet/högskola inom ekonomi, juridik eller liknande eller du som har tidigare erfarenhet av liknande arbete skulle passa väl i denna roll.
Vad innebär rollen?
I rollen som Fraud handläggare granskar, hanterar och administrerar du högriskorders, administrerar inkommande polisanmälningar samt besvarar och åtgärdar inkommande mail och samtal. Syftet är att motverka och minska risken för att Webpays produkter utnyttjas i ekonomisk brottslighet samt reducera risken för kreditförluster till följd av bedrägliga ordrar. Rollen innebär mycket administrativt arbete och kräver en god uppmärksamhet på detaljer, och det är viktigt att du trivs i en sådan roll då ditt arbete är av stor vikt för Svea och våra kunder. I rollen ingår även viss kundkontakt då du kontrollringer på ordrar med högt värde. Du förväntas samarbeta och stötta medarbetare aktivt inom frågor som rör bedrägeririsk, samt dela med dig av dina kunskaper och omvärldsbevakning inom området till övriga i teamet.
Vem är du?
Vi söker dig som är ansvarskännande och lösningsorienterad, då du självständigt behöver finna lösningar inom de givna ramarna. Du är prestigelös och serviceminded, samt kommunicerar på ett pedagogiskt sätt i samarbetet med dina kollegor. Vidare är du noggrann, strukturerad samt har en god förmåga att prioritera ditt arbete och sätta upp mål. Då du hanterar mycket data som ska processas snabbt behöver du även vara effektiv och snabb i ditt arbete. Du har även:
- Erfarenhet av liknande roll (meriterande)
- En god analytisk och administrativ förmåga
- Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Att jobba på Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!
Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Sanna Löfgren på sanna.lofgren@sveaekonomi.se . Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag!