Front Desk Manager till Maryhill Estate

Front Desk Manager till Maryhill Estate

Arbetsbeskrivning

Det är äntligen dags att slå upp portarna till vårat efterlängtade Maryhill Estate! Den 18 november, kommer vi tillsammans med ett fantastiskt team, välkomna exalterade gäster. De kommer få en av de mest extravaganta upplevelsen de någonsin skådat.Det är här drömmar slår in, både för medarbetare liksom gäster.
Upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte ochi allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.Vi brinner för att bygga resortupplevelser som du vill återkomma till och här på nya Maryhill Estate lovar vi att skapa något nytt, historiskt, festligt och unikt.
Så, vem är du?
Är du en av våra Mary Magic? Om gästupplevelsen är det som får dig att bli motiverad, att leda ett team till total succé och att se helheten, då är du antagligen rätt för oss! Vi ser att du är organiserad, motiverande och har känsla för detaljer. Du har sedan tidigare erfarenhet av service på hög nivå och vill ständigt utveckla dig själv och ditt team. Vi jobbar alltid som ett hus, ett team och strävar alltid efter atthitta synergier. Synergier som gynnaratt gästresan ska bli så följsam som möjligt, liksom för att skapa bra arbetsförutsättningar för alla våra medarbetare.
Utöver det tror vi att du behöver:
Ledarskap sedan tidigare
Arbetat inom hotellbranschen sedan tidigare
Vara strukturerad
Vara initiativtagande
Vara resultatdriven

Hur kan en dag se ut?
Som Front Office Manager är ditt huvudansvar att säkerställa driften av vår Reception. Du och ditt team är länken mellan gästen och hela huset, och ditt arbete är avgörande för att skapa en minnesvärd vistelse för våra gäster. Du och ditt team är det första och sista våra gäster möter. Därför är det ytterst viktigt att ni alltid arbetar för att göragästresan oförglömlig och magisk.
Leda och organisera arbetet i receptionen.
Du är ansvarig för prognostisering, schemaläggning samt inventering och förväntas följa och nå dina nyckeltal tillsammans med ditt team.
Rollen är driftbaserad och du kommer att arbeta pass både vardag, helg och högtider.
Säkerställa att alla gästinteraktioner präglas av hög servicekvalitet och i Mary anda.
Arbete med våra bokningssystem.
Skapande och implementering av rutiner för förbättrad gästnöjdhet.
Koordinera med andra avdelningar för att säkerställa smidig drift.
Rekrytering, utbildning och utveckling av front desk teamet.
Följa både NPS liksom ENPS samt andra viktiga nyckeltal för din avdelning

Om tjänsten
Anställningsform: 100% tillsvidareanställning, dag, kväll och helgTillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde snarast
Om processen:Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 13 september
Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samtotroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ESS Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2024
  • Ansök senast: 16 februari 2025

Liknande jobb


5 september 2024

5 september 2024

Receptionschef till First Hotel Brommaplan

Receptionschef till First Hotel Brommaplan

5 september 2024