OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad och Lekfull. I din roll som Front Desk Supervisor innebär det att vara proaktiv, påläst och förstå vikten av din roll, du är vårt ansikte utåt och leder teamet med engagemang, tydlighet och glimten i ögat.
På Ellery levererar vi något som Stockholm aldrig har sett maken till! Vi inspireras av 60 och 70-talet och brinner för design, musik och konst. Vår förkärlek för ombonade, varma miljöer gör oss till en upplevelse och en destination där du, och gästerna, får vara den bästa varianten av er själva.
Vem är du?
Du är en servicestjärna som gillar att ta ansvar, leda ett team och som vill vara med att utveckla vår gästupplevelse. Din personlighet och energi smittar av sig och är något våra gäster minns och pratar om efter sin vistelse. Du har ett driv och gillar att jobba i en fartfylld miljö där allt kan hända. Du har en positiv inställning och när det oväntade händer, kommer du med lösningar, tar ägandeskap och följer upp.
Som Front Desk Supervisor ansvarar du för den dagliga driften och är ansvarig när vår Front Desk Manager inte är på plats. Tjänsten är driftfokuserad och administrativa uppgifter utförs till största delen i receptionen för att vara närvarande och tillgänglig för teamet och våra gäster. Ditt schema är varierande och du kommer att jobba dagar, kvällar och helger. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom hotell samt meriterande om du tidigare jobbat som Front Desk Supervisor.
Låter detta intressant? Toppen! Ansök direkt, så hoppas jag att vi snart ses för en intervju!
Anställningsform: Heltid. Innefattar kvällar, helger och vardagar.
Tillträde och lön: Enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är 24