Front Desk Support till Gilbarco!

Front Desk Support till Gilbarco!

Arbetsbeskrivning

Tycker du att det är spännande att arbeta i en föränderlig miljö med drivna kollegor? Drivs du dessutom av att komma på proffsiga lösningar av hög kvalitet, då har vi rollen för dig! Gilbarco Veeder-Root AB söker just nu Front desk support! Uppdraget börjar omgående och är en perfekt chans att få meriterande erfarenhet på ditt CV. Välkommen med dina ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu Front Desk support på heltid till Gilbarco Veeder-Root AB i Bromma med start omgående. Uppdraget kommer att pågå i 6 månader med goda chanser till förlängning.

Som på Gilbarco Veeder-Root AB får du möjlighet till ett stimulerande arbete där du erbjuds att vara med att stärka deras Shared Service Center. Samtidigt läggs stor vikt vid att du utvecklas i din roll och får bredda dina kunskaper. Bakom dig har du ett stabilt företag som är världsledande inom branschen. Tillsammans strävar de efter att fortsätta leverera service av högsta kvalitet för att se till att deras kundnöjdhet är i topp.

I rollen som Front desk support kommer du att ha ett huvudansvar att maximera kundnöjdhet och kostnadsoptimering genom samtalshantering, fakturering, planering och förbättringsarbete. På Gilbarco får du arbeta självständigt och ta mycket egna initiativ, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är kundernas första kontakt vid felanmälan och du ansvarar för att uppdraget utförs inom tid och på ett kostnadseffektivt sätt.

#

Du erbjuds


* Ett mindre och sammansvetsat team med drivna kollegor
* Kontinuerligt och nära samarbete med ledningen
* En företagskultur som ger dig en stor möjlighet att göra skillnad och utvecklas


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten Front Desk support har en stor bredd av arbetsuppgifter.

Dina primära arbetsuppgifterna är:


* Det är du som samordnar service på deras eftermarknad.
* Du är fokuserad på service och har en positiv inställning och vill fortsätta bidra till den nuvarande positiva kundupplevelse på servicesidan
* Du ger service till kunder via inkommande samtal och mail


Utöver detta kommer du också att:


* Analysera, supportera och koordinera olika typer av felanmälningar, vilket betyder att du har många kontaktytor både internt och externt.
* Vara ansvarig för fältteknikerna och kommer att koordinera dessa på ett effektivt och optimalt sätt.
* Säkerställa att resursplaneringen fungerar smidigt och stabilt, för att säkerställa att de arbetar med hela deras befintliga kapacitet.


VI SÖKER DIG SOM
För att passa i rollen är du mån om att ge högklassig service, stimuleras av att lösa problem och ger inte upp förrän du löst en uppgift. Du har också ett intresse för teknik och besitter allmänt goda IT-kunskaper. Vidare är du självgående på det sättet att du tar egna initiativ och är ansvarstagande.


* Har gymnasial utbildning samt erfarenhet av kundservice
* Har en administrativ bakgrund samt god vana vid att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor.
* Har goda kunskaper i svenska och engelska då, både i tal och skrift.
* Har en mycket god datorvana, och tycker om att söka information för att finna lösningar och svar.


Det är meriterande om du


* Tidigare har jobbat med support eller har en teknisk utbildning och bakgrund


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Bromma


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 april 2022
  • Ansök senast: 2 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024