Front- eller Back Office till Medtech Bolag!

Front- eller Back Office till Medtech Bolag!

Arbetsbeskrivning

Friday söker just nu för kunds räkning en Order/Logistik Koordinator samt en Order/Logistik Administratör. Trivs du med att ge service i världsklass till dina kunder, är lösningsorienterad som person och tycker om att arbeta i nära kundrelationer för att tillsammans utveckla kundens logistikverksamhet? Då är detta tjänsten för dig. Ansök redan idag!

Om tjänsten:

Du kommer att vara en del av ett Front Office eller Back Office-team som ingår i en funktion inom försäljnings- och marknadsorganisationen för konsumentvaror. I rollen som Order/Logistik Koordinator som tillhör front office-teamet kommer du att vara den första kontaktpunkten för kundens konsumentstöd. Du kommer exempelvis att hantera ärenden, registrerar klagomål, bevaka kunders leveranser samt orderhantering som stöds av ärendehanteringssystemet SAP. 

I rollen som Order/Logistik Administratör i Back Office-teamet kommer du att ansvara för lösningssupporten till front office-teamet där huvudsakligt fokus ligger på orderhantering, reklamationshantering, masterdata och prissättning med stöd av affärssystemet SAP S/4 Hana. Du kommer bland annat att samarbeta med kundnära team, supportteam och produktion. 

Vi söker dig som: 
Tidigare har erfarenhet av logistik eller kundservice
Drivs av att ta kontakt och skapa nätverk
Är strukturerad, noggrann och en lagspelare
Är flytande i svenska samt engelska i både tal och skrift, då språken kommuniceras internt såväl som externt


Det är meriterande om du: 

Har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis logistik eller liknande 
Har erfarenhet av SAP och Excel
Tidigare har erfarenhet av orderhantering


Vidare kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet, där vi söker dig som är en organiserad och strukturerad lagspelare med goda kommunikationsfärdigheter. Då du kommer jobba i ett sammansvetsat team tror vi du uppskattar att lära dig av andra samt är lösningsorienterad och prestigelös.

Om anställningen: 

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början vara anställd av Friday. Ambitionen från Kunden och vår sida är att du efter 6-12 månader blir direktanställd hos kunden. 

Övrig info: 

Omfattning: Heltid

Start: Omgående/Efter överenskommelse

Placering: Göteborg

Rekryteringansvarig: Bianca Lord

Lön: Fast marknadsmässig månadslön 

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.  

Om Friday: 

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! 

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Friday
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2022
  • Ansök senast: 13 september 2022

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024