OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår eftermarknadsavdelning söker nu en Front Office som kan stärka upp organisationen.
Vi ger dig
- Möjlighet att vara med i utvecklingen av ett mer hållbart Sverige med anläggningar och utrustning inom energi, återanvändning och återvinning.
- Möjligheter att utvecklas inom bolaget. Vi uppmuntrar och stödjer fortbildning.
- Delaktighet i team med kollegor och en gemenskap som är familjär - i en trivsam koncern som satsar på utveckling.
Den vi söker - vem är du?
Viktigaste egenskapen hos dig är din förmåga att sätta dig in i kundens situation samt din outtröttliga vilja att hjälpa kunden på bästa sätt. Du älskar att ta dig an problem, reda ut dem och följa upp! Allt detta dokumenterar du eftersom du sedan länge förstått vikten av ett strukturerat och rutinstyrt arbetssätt. Du har lätt för att ta kontakt med nya människor och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. Din positiva energi sprider du runt dig i organisationen.
Vi tror att du med din servicekänsla och empatiska förmåga kommer höja servicenivån ytterligare ett snäpp på en serviceorganisation, dit våra kunder alltid känner att de kan vända sig - vare sig man behöver support, har ett serviceärende eller bara vill ringa och tacka för senast.
Med tanke på vårt utbud av maskiner och anläggningar så har du ett försprång om du har ett intresse för maskiner och teknik.
Arbetsuppgifter:
- Ansvarar för daglig kundkontakt och registrering utav inkommande ärende
- Stödja det administrativa arbetet på eftermarknadsavdelningen
- Viss schemaläggning av kommande arbeten
- Stötta upp på den löpande försäljningen och uppföljning (offerter, avtal, order).
- Leverantörsofferter samt inköp.
- Lämna ordererkännande och leveransbesked till kund
Krav för att klara tjänsten
- Minst fem års arbetslivserfarenhet
- Erfarenhet av att arbeta med service och administration
- Goda kunskaper i Office-programmen
- Mycket kunnig i affärssystem och bra om du tidigare arbetat i Pyramid.
- Med svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
- Meriterande är om du även behärskar tyska
Låter det intressant? Du kan alltid connecta med oss för att få mer information om tjänsten. Utvärdering av ansökningar sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse.
Kontakta servicechef Johan Söderqvist 036-38 78 30 eller maila johan.soderqvist@mared.se om du har några frågor om tjänsten.
Om Mared SustainTech
Mared SustainTech AB levererar automationsanläggningar för bland annat återvinningsindustrierna, sågverksindustrin och kraftvärmeindustrin. Vi levererar allt från maskiner till kompletta helhetslösningar med egen projektorganisation som ansvarar från idé till färdig och levererad automationslösning.
Om Mared Group
Mared-koncernen har levererat lösningar, produkter och tjänster till svenskt näringsliv sedan 1967. Det började med maskiner till trä- och pelletsindustrin men verksamheten har breddats fortlöpande. Idag levereras allt ifrån komponenter och maskiner till kompletta systemlösningar med tillhörande expertis, kompetens, logistik och service - till industri, återvinningsbranschen och fastigheter.