Front Office agent till Grafair Arlanda

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Snitt 36h/veckan uppdelad i ett 3 veckors rullande schema mån-fre skift samt helg.
Ort: Arlanda
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Gillar du känslan av att befinna dig på en flygplats i en händelserik miljö? Att känna den internationella pulsen och se när en Gulfstream 650 snabbt stiger mot skyn för en nonstop flight till Los Angeles? Är du högst serviceminded och redo att ta den till en högre nivå? I så fall har vi det perfekta jobbet för dig!

Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag med härlig sammanhållning med högt i tak.

Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt intyg på arbete eller studier från de senaste fem åren.

DIN ROLL:

Som Front Office agent kommer du att jobba direkt med kundnära service av högsta klass. Du kommer att ha ett ansvarsfullt och omväxlande jobb i ett växande företag. Du arbetar med det som händer här och nu. Samt sedvanliga receptionsuppgifter som att svara på mail och i telefon, välkomna besökare, ta hand om förfrågningar.

Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga är:

- Servar kunder (resenärer och flygbesättningar) med allt de kan tänkas vilja ha hjälp med

- Välkomna besökare, svara på mail, telefon och flygradio

- Koordinera arbetet med ramp och backoffice personal

- Överse cateringbeställningar, hotell och taxibokningar

VEM ÄR DU?

Du har en naturlig fallenhet för service och är villig att hugga i där det behövs. Du gillar att ha "många bollar i luften" och är högst stresstålig. Vann att arbeta med din prioriteringsförmåga samt förmågan att läsa av situationer. Som person är du ansvarstagande, flexibel, noggrann och väl kommunikativ. Vidare har du en hög integritet. Nu är du redo för att ta din service till en högre nivå och utvecklas i ett varierat arbete.

- Tidigare erfarenhet från serviceyrken
- Behärskar engelska i tal och skrift
- Goda datorkunskaper
- Du har B-körkort



ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2022
  • Ansök senast: 3 maj 2023

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024