Front Office Assistant

Front Office Assistant

Arbetsbeskrivning

Då våra två stjärnor i Receptionen är på väg bort, Nicolina på föräldraledighet och Johanna för vidare studier, söker vi nu två nya Front Office Assistants till vårt huvudkontor i Stockholm.

Som Front Office Assistant hos oss har du en nyckelroll för hur våra medarbetare och kunder upplever vår arbetsplats. Ditt viktigaste uppdrag är att alltid ge högsta möjliga service. Oavsett om du svarar i telefonen, möter en besökare eller hjälper en kollega så är din servicekänsla alltid på topp.

Vi sitter i moderna lokaler mitt i Stockholm och vår reception är mycket välbesökt och en plats där många samlas under dagen. Du kommer arbeta nära vår HR- och Marknadsavdelning och i rollen ingår sociala uppgifter såsom att möta kunder och kollegor, en hel del administrativa uppgifter, samt att se till att kontorslokalen är trivsam och representativ.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ta emot och ta hand om våra besökare
• Svara i telefonen samt hantera bud, post och leveranser
• Ordna med kundluncher och interna events
• Förbereda och hjälpa till med Onboarding av våra nyanställda
• Viss internkommunikation till medarbetarna
• Stötta verksamheten i diverse kreativa och administrativa uppgifter främst kopplat mot marknad, HR och finance
• Hantera flertalet leverantörskontakter
• Fylla på kaffe, frukt och kontorsmaterial
• Se till att det är undanplockat och snyggt i våra lokaler

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen som Front Office Assistant hos oss måste du ha en naturlig känsla för service och tycka att det är roligt att hugga i och ta tag i olika saker som dyker upp.

Vi söker en person som

• har hög grad av servicekänsla
• tar initiativ och självständigt driver saker framåt
• är lösningsorienterad och villig att kavla upp ärmarna när det behövs
• är noggrann, ansvarstagande och tycker om administrativa arbetsuppgifter
• är flexibel, lyhörd för önskemål och högt ställda förväntningar
• Har ett kreativt öga och digital mognad
• Är kommunikativ och förtroendeingivande
• Om du har erfarenhet från liknande jobb är det bra, men allra viktigast är att du en positiv och trevlig ”doer”.

VILKA ÄR VI?

Vi som arbetar i staberna på Sopra Steria är ett engagerat och lösningsorienterat team som är måna om att alltid hålla mycket hög servicenivå. Vi är kundfokuserade och snabbrörliga och drivs av att bidra till Sopra Sterias framgångar.

ANSÖKAN

Ansök enkelt genom att ladda upp ditt CV via annonsen på vår hemsida. Observera att vi inte tar emot ansökningar inkomna via mail. Om du har frågor om tjänsten eller oss som bolag är du välkommen att kontakta vår ansvarig för denna rekrytering: Petra Fekete på petra.fekete@soprasteria.com.

Sista ansökningsdatum är 3 mars 2021. Urvalsprocessen sker löpande och rollen kan bli tillsatt innan utsatt slutdatum.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sopra Steria
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2021
  • Ansök senast: 5 mars 2021

Besöksadress

Vasagatan 38, 6 tr
None

Postadress

Vasagatan 38, 6 tr
Stockholm, 11120

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024