Front Office Assistant till Oatly i Landskrona

Front Office Assistant till Oatly i Landskrona

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundbemötande och administration och vill vara den första person interna såväl som externa besökare möter i receptionen i Landskrona? I denna rollen får du möjlighet att ta stort ansvar och får ge bästa möjliga service. Du blir del av framgångsrika Oatly och deras fortsatta resa att inspirera till förändrad livsstil för klimatet och hälsans skull. Sök tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för Oatlys räkning efter en Front Office Assistant till deras kontor i Landskrona. Du kommer att gå in i en varierande roll där du kommer att ansvara för receptionen på daglig basis och vara behjälplig mot anställda medarbetare och besökare.

Du erbjuds


* Ett konsultkontrakt som initialt stäcker sig på 6 månader. Så länge alla parter är nöjda med samarbetet finns goda möjligheter till förlängning på uppdraget.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
Välkomna besökare och vara behjälplig med svar på frågor för interna, externa besökare och entreprenörer


* Ansvara för att svara i telefonen
* Säkerställa att receptionen samt konferensrum är i ordning och välkomnande
* Hjälpa besökare med passerkortshantering
* Vara behjälplig kring bokningar och diverse administrativa uppgifter
* Inköp och inventering av kontorsmaterial m.m.
* Vara behjälplig vid interna event/evenemang
* Delaktig i arbetet inom arbetskläder för Site Landskrona.
* Delaktig i förbättringar inom kontor och allmänna utrymmen


VI SÖKER DIG SOM
- Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift då det krävs av arbetsuppgifterna
- Goda kunskaper i Officepaketet (Word, PowerPoint, Excel)
- Har erfarenhet av kundbemötande
- Har erfarenhet av administrativt arbete
- Det är meriterande om du har jobbat i en liknande roll i en tidigare och extra meriterande om du har gjort detta på ett internationellt bolag

Stor vikt i denna process kommer att läggas vid din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är:


* Självgående
* Flexibel
* Initiativtagande
* Service minded
* Kan hantera många bollar i luften


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initialt en konsultkontrakt på 6 månader. Så länge alla parter är nöjda med samarbetet finns goda möjligheter till förlängning på uppdraget.
* Placering: Landskrona


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Oatlys önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Oatly vill inspirera till en förändrad livsstil genom att få fler till att välja en växtbaserad kost för såväl klimatets som hälsans skull.

Företaget grundades på 90-talet och har sitt ursprung i forskning från Lunds Universitet. Idag erbjuder Oatly ett brett utbud av näringsrika och hållbara havrebaserade produkter som bygger på en patenterad teknik där naturliga enzymer omvandlar fiberrik havre till näringsrik flytande föda, perfekt anpassad för oss människor.

Oatly har idag över 800 anställda. Med produktion och globalt huvudkontor i Sverige, samt kontor och fabriker på flera andra håll finns Oatly idag i nästan 30 länder i Europa, Asien, Nordamerika och Australien. Och de har förstås inga planer på att sluta växa. För ju fler människor de når ut till, desto större skillnad kan det göra för vår planet.

Läs mer om Oatly här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2022
  • Ansök senast: 26 mars 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024