Front Office Coordinator till läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider, måndag till fredag kl. 08-17
Ort: Solna, Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning och är uthyrd till vår kund)

Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en Front Office Coordinator på heltid för ett konsultuppdrag till vår kund som är verksamma inom läkemedelsindustrin. På kontoret arbetar ca 100 personer och du kommer att tillhöra administrations teamet. Kontoret är stillrent, fint och kulturen är välkomnande, vänlig och positiv!

Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.

HUR SER EN VANLIG DAG UT

I rollen som Front Office Cordinator kommer du att ingå i ett team på fyra personer. Du kommer att arbeta tätt ihop med en kollega i en liknande roll men också självständigt. Du kommer att ha en varierande roll där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter består av att lösa problem som kommer upp ad hoc, se till att kontoret är i bästa möjliga skick och sköta administrativa uppgifter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

- Välkomna och skriva in besökare i bolagets system

- Administrativa uppgifter, som att besvara mail och samtal

- Supporta en kollega med administrativa uppgifter i ekonomisystem, som tillexempel att vara behjälplig med all fakturering som ej är digital

- Beställa frukost varje tisdag och duka fram

- Se till att kontoret ser presentabelt ut

- Kontakt med leverantörer

- Boka bud

VEM ÄR DU?

I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att hjälpa andra och trivs en en varierande roll med nya arbetsuppgifter som tillkommer löpande. För att trivas i rollen ser vi att du är en ja sägare och motiveras av att lösa problem då det är en stor del av arbetet. Du har en förmåga att hantera många bollar i luften, har ett professionellt bemötande och god samarbetsförmåga.

Vi ser med fördel att du som söker har tidigare erfarenhet av att arbetat på kontor men inget krav för tjänsten. Vi tror att du har en god datorvana och behärskar Office-paketet. Du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2023
  • Ansök senast: 18 februari 2024

Liknande jobb


5 november 2024

4 november 2024