Front Office Coordinator till läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider:Kontorstider, måndag till fredag kl. 08-17Ort:Järva Krog, StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning (du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning och är uthyrd till vår kund)
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Nu söker vi enFront Office Coordinator på heltid för ett konsultuppdrag till vår kund som är verksam inomläkemedelsindustrin. På kontoret arbetar ca 100 personer och du kommer att tillhöra administrationsteamet. Kontoret ärstillrent, fint och kulturen är välkomnande, vänlig och positiv!
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.
HUR SER EN VANLIG DAG UT
I rollen som Front Office Coordinator kommer du att ingå i ett team, du kommer att arbeta tätt ihop meden kollega i en liknande roll men också självständigt. Du kommer att ha en varierande rolldär dethänder mycket och ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter består av att lösa problem som kommer uppad hoc,se till att kontoret är i bästa möjliga skick samt skötaadministrativa uppgifter.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Välkomna och skriva in besökare i bolagetssystem
Hantera växel och telefoni
Besvara mail
Administration kring on- och offboarding av anställda
Hantera felanmälningar
Hantera fakturering
Skapa purchase orders
Övriga administrativa uppgifter
Beställa, duka upp samt servera frukost en gång i veckan
Se till att kontoret ser presentabelt ut
Kontakt med leverantörer
Boka bud

VEM ÄR DU?
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.Vi söker dig som tycker om att hjälpa andra och trivs en en varierande roll med nya arbetsuppgifter som tillkommer löpande. För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad, noggrannoch motiveras av att lösa problem då det är en stor del av arbetet. Du har en förmåga att hantera många bollar i luften, har ettprofessionellt bemötande och god samarbetsförmåga.
Vi ser med fördel att du som söker har tidigare erfarenhet av att ha arbetat på kontor men inget krav för tjänsten. Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från serviceyrket,har en god datorvana och behärskarOffice-paketet. Du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2024
  • Ansök senast: 15 maj 2025

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024