Front Office Manager till Quality Hotel Winn Göteborg

Front Office Manager till Quality Hotel Winn Göteborg

Arbetsbeskrivning

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

Är du vår nya operativa receptionschef ?

Quality Hotel Winn Göteborg söker en engagerad receptionsledare med service i sitt DNA!

Receptionen är det första gästerna möter när de kommer in genom dörren, och redan här ska de känna den varma atmosfären som är unik for våra hotell. Här blir de mött av ett "Hej" eller en "Välkommen tillbaka". Vi söker dig som önskar att jobba i receptionen och leda vårt fantastiska team i receptionen med att coacha och inspirera till att hålla den högsta servicenivån.

Om jobbet:

Du säkrar att gästerna alltid blir gott omhändertagna och välkomnade på bästa möjliga sätt. Du är ansiktet utåt, och du är väl insatt i vårt varumärke.

Som receptionsledare är du ansvarig för runt 5 personer, du planerar och gör schemat för din avdelning, håller avdelningsmöten och medarbetarsamtal, är med i planeringen av budget för avdelningen. Du jobbar själv i drift och leder teamet med att vara ett gott exempel, coachar och inspirerar aktivt för att hålla den högsta servicenivån. Du ser möjligheter och ser alltid efter områden som kan förbättras, forenklas och utvecklas.

Du rapporterar till Operations Manager på hotellet . Arbetstiden är varierande genom veckan då det är skiftarbete i receptionen.

Om dig:

• Du har en varm och omsorgsfull personlighet.
• Du tycker det är kul att prata med både stora och små.
• Bland vännerna dina är du känd för att alltid ge de bästa presenterna för du ser vad andra önskar och behöver. Ofta innan de förstår det själva.
• Du är en naturlig inspiratör som gillar att motivera människor runt dig bara genom att vara dig själv.
• Du ser det stora i det små och har ett öga för detaljer.
• Du forstår att sälj = service och tillsammans når vi våra mål.
• Du är självständig och flexibel och gillar ett högt tempo.
• Du är flytande både i tal och skrift på svenska och på engelska för att kunna möta alla gästerna våra på ett så personligt sätt som möjligt.
• Du är en naturlig ledare som älskar högt tempo och utmaningar.
• Du har erfarenhet från liknande tjänst
• Du älskar popcorn och mjukglass

Vänta inte med att söka då rätt kandidat kan bli anställd innan utgången av söknadsperioden. Tillträdelse efter avtal men snarast.

För frågor om tjänsten kan Operations Manager, Isabelle Persson, kontakts på: isabelle.persson@choice.se

Om oss

Quality Hotel är en av Nordens största hotellkjedjor med 60+ hotell i Norge, Sverige och Danmark. Hotellen våra är unika på sitt eget sätt, men gemensamt för de alla är den goda, varma atmosfären och den personliga bemötandet till varje gäst.

Hos oss er det mötet mellan människor som är viktigast, och ett besök hos oss ska vara något man minns med glädje. Oavsett om man är här som mötesbokare, konferans-deltagare eller semestrande barnfamilj.

Alla som jobbar på Quality Hotel har service i sitt DNA och jobbar efter vårt löfte “with genuine care for each guest. With true personality.”. Vi har kul på jobbet och vårt mål är att bli Nordens bästa arbetsplats.

Quality Hotel tilhör tillsammans med hotellkedjorna Clarion Hotel® och Comfort Hotel® Nordic Choice Hotels som är en av Nordens ledande hotellkoncern.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quality Hotel Winn Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Liknande jobb


5 september 2024

5 september 2024

Receptionschef till First Hotel Brommaplan

Receptionschef till First Hotel Brommaplan

5 september 2024