Front Office medarbetare till Uppsala

Front Office medarbetare till Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du i den mixade rollen som kundtjänst och administratör och har erfarenhet från eller är nyfiken på bostadsbranschen? Då är du kanske den vi söker för nästa konsultuppdrag som Front Office medarbetare. Här får du möjligheten att arbeta  i en viktig administrativ stödfunktion samtidigt som du är en tillgång i företagets kundtjänst. 


Här kommer du vara en del av en organisation med stolta medarbetare som trivs tillsammans, ställer upp för varandra och sina kunder. Det är en verksamhet som med sina kontor täcker upp stora delar av Sverige och just nu befinner sig på en tillväxtresa. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som medarbetare i Front Office är du en tillgång både för kundtjänst samt att du är en viktig administrativ stödfunktion i organisationen. Du bemannar telefonväxel och felanmälningssystem för inkommande ärenden samt bemannar reception för nyckelhantering och besök. I den administrativa funktionen hanterar du interna bokningar av resor och utbildningar, beställningar, polisanmälningar och energiuppföljningssystem. Då du kommer ha dagliga hyresgästkontakter och är en viktig länk mellan slutanvändarna och fastighetsägaren, ställer det särskilda krav på hög servicekänsla.



Arbetstider
Konsultuppdrag på heltid med start inom kort. Arbetet sker dagtid måndag till fredag 08.00-17.00. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en hög servicenivå och alltid vill ge det lilla extra samtidigt som du också trivs med administrativa uppgifter. Du har för uppdraget lämplig utbildning inom administration, kundtjänst eller fastighet eller likvärdig yrkeserfarenhet. B-körkort krävs.


Du har goda kunskaper i MS Office och mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. 


Som person har du en fingertoppskänsla för service, du är engagerad och har lätt för att ställa om mellan olika arbetsuppgifter. Du är prestigelös och kan självständigt strukturera och organisera ditt arbete och du är duktig på att ta egna initiativ. 


Då arbetet i hög grad innebär kontakt med både hyresgäster och medarbetare är det viktigt att du har en positiv framtoning och en god kommunikativ förmåga.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-11-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Agens Bernström, konsultchef, agnes.bernström@randstad.se.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2021
  • Ansök senast: 29 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 oktober 2024

Mäklarassistent

Mäklarassistent

21 maj 2024

15 maj 2024