OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som frontdesk and meeting clerk på det framgångsrika GS1 Sweden i Stockholm?
Är du en serviceminded person som vill ta mer ansvar? Vi rekryterar nu en ny kontorsansvarig till GS1s kontor i Stockholm city och Hammarby Sjöstad. Här kommer du få vara en del av ett härligt gäng med hög kompetens som verkar i en global miljö som dagligen strävar efter att leverera ett förstklassigt engagemang och bemötande. Låter detta som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
GS1nSweden är ett globalt bolag som jobbar med artikelinformation och tracking av olika data, exempelvis genom streckkoder och kolli-ID. GS1s produkter är grundläggande inom näringslivet för att vi skall kunna följa och få information om varor och produkter i en allt mer globaliserad värld.
Som front desk meeting clerk är du kontaktytan mot GS1 besökare. Ditt ansvarsområde är att ge förutsättning bästa tänkbara besöksupplevelse både genom ett varmt välkomnande och mottagande men också genom att se till att lokalerna är i ordning och att tekniken fungerar som den ska. Tjänsten erbjuder en hög variation i arbetsuppgifter och du har alltid något att göra.
Förutom att att jobba i fräscha lokaler centralt i Stockholm och kommer du också få ta del av många fina förmåner, såsom friskvårdsbidrag, sex veckors semester och generös pensionsavsättning.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Utöver att välkomna besökare till GS1 Sweden på ett ambassadörsmässigt sätt och se till att kontorsmiljöerna, konferensrum och mötesytor med prioritet på externa ytor är representativa och välkomnande ansvarar du även för att:
• Operativt hantera lokalfrågor och handha felanmälningar och service kopplat till bolagets båda verksamhetsställen
• Sköta externa och interna beställningar kopplat till interna möten och externa besök
• Fånga upp önskemål och behov relaterat till kontorslokalerna och kontorsinköp
• Ta initiativ till utveckling
• Bistå med administrativa sysslor relaterade till främst inköp och kundreskontra
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer i huvudsak arbeta på GS1s kontor som ligger centralt i Stockholm men en dag i veckan kommer du arbeta på kontoret i Hammarby sjöstad inom samma ansvarsområde.
Detta är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.
Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.
VEM ÄR DU?
Som person drivs du av service och ansvar. Du trivs med att arbeta självständigt och tar egna initiativ samt att du gillar att arbeta problemlösande.
Du behärskar serviceengelska i tal och gillar att arbeta med teknik och få den att fungera som den ska. Du trivs också med att möta många olika människor och din sociala förmåga är väl utvecklad.
Vi ser gärna att du arbetat med service och i en kontorsansvarig roll tidigare. Utöver det ser vi också att du arbetat praktiskt med mötesrumsteknik.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07