OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu letar vi efter en ny kollega till vår reception på kontoret i Solna som, tillsammans med oss, ska säkerställa att våra medarbetare och besökare får den bästa tänkbara servicen. Hos oss får du jobba i en härlig kontorsmiljö med engagerade kollegor. Vill du vara med och bidra till ett kontor där alla trivs och längtar tillbaka till?
Vad kommer du att göra?Som Frontdesk officerhos oss har du en bred roll med många varierande arbetsuppgifter, där service är grunden i allt. Det innebär att du kommer att hantera allt från att möta våra medarbetare och besökare och hjälpa till med det som behövs för stunden till att vara involverad i vår kommande flytt. Du ansvarar bland annat för vår servicedesk som innefattar besökssystem, passersystem, post- och godshantering, print- och kontorsmaterial. Utöver det har du även kontakt med våra leverantörer. Du gör detta tillsammans med vår Office Manager Lina Schefström, som du även rapporterar till.
Du kommer även vara involverad i vår kommande kontorsflytt, då vi kommer flytta från Solna till nya, härliga lokaler till hjärtat av Stockholm vid Slussen. Planerad flytt är i juni 2025 vilket innebär att du kommer vara delaktig i förberedelse, planering och genomförande av detta.
Som du förstår så är rollen varierande där fokuset ligger på att ge en riktigt bra serviceupplevelse till alla, såväl medarbetare som besökare och leverantör. Detta med ett stort engagemang och hög energi.
Tjänsten är ett vikariat på 1 år med start i augusti 2024.
Är du den som kommer att göra det?För att trivas hos oss och i rollen så behöver du ha en hög servicekänsla och naturlig fallenhet för att prioritera och ta egna initiativ. Du är aktiv och effektiv och har vana att hantera flera frågor och uppdrag samtidigt. Du trivs och är duktig på att arbeta tätt tillsammans med ditt team, men har även lätt för att självständigt ta tag i och driva uppgifter framåt.
Rollen ställer höga krav på att du är tillmötesgående och vårdar våra goda relationer både internt och externt. Du har lätt för att anpassa dig efter ändrade omständigheter och har ett flexibelt arbetssätt för att lösa diverse uppgifter som kan dyka upp i vardagen.
Du har:
Tidigare erfarenhet av att ha jobbat i reception eller motsvarande
Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, och anpassar din kommunikation efter person och situation
Det är meriterande om du har erfarenhet inom Facility management. Vi är Svenska Spel Svenska Spel är hela Sveriges spelbolag. Vi skapar hållbara och roliga spelupplevelser som bidrar till ett bättre Sverige. Genom spel som Triss, Stryktipset och Oddset ger vi våra fyra miljoner kunder spänning, glädje och drömmar. Våra spel är enkla och trygga och oavsett om man spelar online eller fysiskt, själv eller tillsammans med andra, så ska upplevelsen alltid vara positiv. Vi vill att fler ska spela hållbart hos oss och vår verksamhet ska bedrivas på ett socialt, ekonomiskt och miljömässigt ansvarsfullt sätt. Varje år går överskottet till statskassan. Vi är Sveriges största idrottssponsor och investerar nära 300 miljoner kronor årligen i svensk idrott. Vi är modiga, nyfikna och strävar efter enkelhet i allt vi gör samt skapar resultat tillsammans.
Är du nyfiken på våra förmåner? Då hittar du dem här.
Ansökan och kontaktuppgifterTjänsten är ett vikariat på ett år, med start i slutet av augusti 2024. Placering på plats på vårt kontor i Solna (med planerad flytt till Slussen Juni 2025) och arbetstiden är schemalagd vardagar 8-16.
Då sommaren är härlig men kort så närmar sig önskad start med stormsteg och vi vill gärna ha in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-08-02.
Vi använder oss av tester i våra rekryteringsprocesseri syfteatt på ett så objektivt sätt som möjligt utvärdera bästa möjliga matchning mot rollen. I just den här processen kommer testmomentet tidigt och du får en kort stund efter ansökan ett mail med info och därefter testlänkar för att genomföra dessa.
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen hittar du information här. Eller så kan du alltid kontakta vårt TA-team på teamta@svenskaspel.se.
Du är också välkommen attkontakta ansvarig chef,Lina Schefström, lina.schefstrom@svenskaspel.seUnder semestertider flaggar vi dock för att svar kan dröja lite.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453