Frontdesk på deltid till Anticimex Group HQ i Vasastan

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du utvecklas i ett bolag med stort fokus på service och med strävan att alltid förbättras och utvecklas? Här får du chans att göra nytta på riktigt! Är du en person som älskar det dagliga mötet med människor och är omtalad för att ge högsta service, då vill vi komma i kontakt med dig!

Om företaget
Anticimex är det fjärde största moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, grundades i Sverige 1934 och är idag verksamt i 18 länder med över 5000 anställda. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.

Arbetsuppgifter
Frontdesk ansvarar bl.a. för att ta emot gäster, se till att det alltid är snyggt och prydligt på kontoret och i konferensrum. Vid större möten hjälper du till att koordinera och beställa catering. I rollen har du även ansvar för inköp av bl.a. kontorsmaterial och dagligvaror samt kontakt med fastighetsägare och övriga leverantörer och hantverkare. Sammanfattningsvis är detta en bred roll med ett stort ansvar över kontor och reception.

Kvalifikationer
Du har en förmåga att skapa en miljö där kunder och kollegor trivs, du har lätt för att prioritera och hantera varje ärende lika professionellt. Du är på alerten, ser vad som behöver göras och är bra på att planera din arbetsdag. Att ta egna initiativ är något som är nödvändigt i den här rollen! Självklart är detta lite av dina kännetecken; social, lösningsfokuserad och oförutsägbara situationer navigerar du smidigt med en förmåga att reda ut det mesta.

Eftersom många av våra besökare kommer från andra länder är du lika bekväm på engelska som svenska språket. Du har minst grundläggande kunskaper i office-paketet och vi ser gärna att du kan hjälpa till att hålla vårt intranät och hemsida uppdaterat.

Övrigt
Arbetstider: 08:00-15:00, vid vissa högtider förekommer kortare arbetsdagar.
Anställningsform: Föräldraledighetsvikariat
Start: 1 maj 2019 tom augusti 2020.

Vi går igenom urvalet löpande och kan tillsätta uppdraget innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag! Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Jurell på 08-663 99 00 eller rekrytering.stockholm@kfx.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 75% Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 26 februari 2019

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024