Frontdesk söker nykundskoordinator

Frontdesk söker nykundskoordinator

Arbetsbeskrivning

Om Frontdesk
Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växel och CRM. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen.
Frontdesk är verksamma i hela Norden med kontor i Göteborg , Stockholm och Oslo.


Vår vision är att underlätta vardagen för företag och för att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden.
Frontdesk omsätter ca 80 mkr och har ca 50 anställda.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Norsktalande leveransansvarig till vårt leveransteam i Göteborg för att arbeta mot våra norska kunder. Du kommer att arbeta på Frontdesk huvudkontor i Göteborg, Gårda.
Leverans tar hand om nya kunder från signerat avtal fram till att lösningen är i drift. Du arbetar i projektform i flera olika system och mot både kunder och externa partners. Ditt huvuduppdrag är att vara en stabil kontaktpunkt för våra kunder när det gäller att få ut det bästa av våra telefoni-, CRM- och växeluppsättningsprodukter – vi litar på att du kan göra den här upplevelsen både enklare och smidigare för dem.
Du formar din arbetsdag genom att själv planera dina uppgifter och din tid. Det är ett arbete med mycket eget ansvar i en avslappnad miljö med härliga kollegor.
Huvudsakliga ansvarsområden
Planera, organisera och leda projekt från start till mål
Samordna med interna och externa team för att säkerställa ett smidigt projektgenomförande
Kundkommunikation
Löpande arbete i vårt CRM-system

Vem söker vi
Vi letar efter någon med en positiv inställning som kan bli ett värdefullt tillägg till vårt team. Du har en talang för att hantera hektiska perioder utan att tumma på kvaliteten. Vidare har du en känsla för service och är relationsbyggande.
Du har en mycket god samarbetsförmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt.
För att bli aktuell för tjänsten måste du kunna kommunicera flytande på norska och engelska i tal och skrift. Vi ser även att du har goda kunskaper i svenska.
Du behöver ha erfarenhet av att arbeta med Microsoft Office-paketet och en grundläggande teknisk kompetens.
Ser du fram emot en spännande resa och har höga ambitioner att utvecklas i din roll, så är vi rätt arbetsplats för dig!
Vad erbjuder vi
Frontdesk erbjuder en flexibel och kreativ miljö som kännetecknas av korta beslutsvägar. Kulturen på bolaget är prestigelös med god entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och utvecklar nya affärsmöjligheter samt strävar efter ständiga förbättringar. Du ges möjlighet att arbeta i en professionell miljö i fräscha lokaler i Citygate och erbjuds goda möjligheter till personlig såväl som yrkesmässig utveckling.
Vill du veta mer om vad det innebär att vara en del av team Frontdesk? Gå in på frontdesk.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Frontdesk Nordic AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2024
  • Ansök senast: 30 juni 2024

Postadress

Anders Personsgatan 16
Göteborg, 41664

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024