OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi just nu deras nästa Frontend-utvecklare.
Specifikation om uppdraget/teamet:
Digital Kundkommunikation är en avdelning med 15 medarbetare. Teamet som uppdraget avser består av Produktägare, Scrum Master, tre backendutvecklare med ett-tre års erfarenhet.
Teamet kommer under ett års tid arbeta med att lyfta en applikation tekniskt. Applikationen Centrala Brevutskrifter är ett systemstöd för vårt bemannade kundmöte inom Skadereglering.
Tekniskt handlar det om att containerisera en java-applikation och flytta den till Open Shift. Migrering av frontend från Play Framework till VUE.
Kvalifikationer för denna tjänst:
Frontend-utveckling och genomfört uppdrag med mycket hög kvalitet.
VUE och REST API.
Git.
CI/CD.
Mjuka värden för denna tjänst:
Kommunikativ.
Strukturerad.
Pedagogisk.
Ansvarstagande.
Om oss:
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet med start i början på januari 2023. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid, tillsvidare och arbetet är förlagd på dagtid.
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.