OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med från början? Är du en utvecklare med som vill vara med och påverka produktutvecklingen från första parkett? Då vill vi att du hör av dig!
Det uppskattade dokumenthanteringssystemet Advantum skall bli ännu bättre! De har redan påbörjat arbetet med nästa generation och nu behöver de nya kollegor som kan axla ansvaret att skapa en ny förstklassig webbklient. Du kommer att vara med från början och använda dina erfarenheter vad det gäller val av teknikstack och arbetssätt. Vi tror att du - som dina framtida kollegor – trivs med att jobba på plats och byta erfarenheter med kollegorna, men möjlighet finns till visst distansarbete.
Du kommer att möta spännande utmaningar och har stora möjligheter att påverka och utveckla produkten. Du trivs i en platt organisation där beslutsvägarna är korta och goda förslag välkomnas samtidigt som du värdesätter att jobba för ett stabilt företag som varit verksamma inom PDM och dokumenthantering under många år.
Om InfoTech Scandinavia Advantum
InfoTech Scandinavia erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. En etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer.
Vi tror att du
- Är en duktig utvecklare med några års erfarenhet av något modernt ramverk för webbutveckling, t ex React, Vue eller Angular.
- Har varit en del både tidigt i ett webbprojekt och i att slutföra projekt.
- Har erfarenhet av agil utveckling
- Kan uttrycka dig både på svenska och engelska
Det är meriterande om du har erfarenheter om
- IdentityServer
- Webb/REST-API
- Selenium eller annat verktyg för testautomation
- Säkerhetsfrågor för webbplattformar
- Certifikathantering
Din ansökan
Om du uppfyller våra förväntningar och om du tycker vi och tjänsten är intressant så rekommenderar vi dig att skicka din ansökan idag via denna annons så tar vi det därifrån!
I den här rekryteringen samarbetar InfoTech Scandinavia med oss på Acely. Vid frågor om rollen, vänligen kontakta ansvarig Talent Acquisition Manager, Christoffer Sjöström, christoffer.sjostrom@acely.se
Om Acely
Acely är ett bolag specialiserade på rekrytering, konsulter och kompetens inom IT och Tech. Med en kombination av våra egna konsulter, ett stort konsultnätverk och med kunden i fokus har vi sedan 2012 framgångsrikt hjälpt företag och organisationer med konsulttjänster och utveckling för en digital värld.
Vi levererar kompetens och är en förstärkning i våra kunders organisation både för korta och långa uppdrag. Hos oss hittar ni kompetens inom IT-support, IT-infrastruktur, systemutveckling, digitalisering, ledning, organisations- och verksamhetsutveckling.
Vi jobbar i hela Sverige med utgångspunkt från vårt huvudkontor i Stockholm.
Vår framgång baseras på vår förmåga att erbjuda rätt kompetens vid rätt tillfälle för varje kunds verksamhet och behov. På Acely förenas vi alla i ett starkt fokus på kompetens, engagemang, kvalité och människor. Vårt mål är att vara den självklara helhetsleverantören inom IT- och teknikkompetens.
Competence is our business!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen