Frontoffice - Administratör

Arbetsbeskrivning

Frontoffice - administratör till Axion
Axion Revisionsbyrå AB är en väletablerad revisionsbyrå med kontor i Malmö/Limhamn och Staffanstorp. Vi arbetar med redovisning, revision, skattefrågor och företagsrådgivning. Våra medarbetare är auktoriserade revisorer, auktoriserade redovisningskonsulter och redovisningsekonomer. Därtill kommer ett rikt kontaktnät av affärsjurister, skattekonsulter och andra specialister inom näringslivet. Vi är en del av TIAG som ingår i TAG Alliance, som är ett av de större internationella nätverken för privatägda revisionsbyråer och advokatbyråer.
Hos Axion har medarbetarnas egenskaper och kvalitéer stor betydelse och nu söker vi en engagerad medarbetare med ett positivt driv och en känsla för service som ska arbeta med administration och ansvara för vårt Frontoffice på halvtid.

Arbetsuppgifter
I rollen som Frontoffice- administratör är du vår spindel i nätet som står för ordning och trivsel på vårt kontor. Du kommer att arbeta i ett team bestående av 12 personer, inom redovisning och revision. Dina arbetsuppgifter består av att ta emot kunder, ansvara för vår mobila växel och posthantering. Du kommer även att arbeta med inköp av kontorsmaterial, kommunikation med Bolagsverket och Skatteverket. Ansvar för vårt CRM och vårt arkiv ingår också i tjänsten.

Du kommer att arbeta tätt tillsammans med samtliga medarbetare på kontoret. Det finns mycket bra utvecklingsmöjligheter i bolaget och en möjlighet att komma in i en mycket kompetent organisation med lång branscherfarenhet.

Vem är du?
Vill du arbeta självständigt med stort egen ansvar och samtidigt ha ett nära samarbete med samtliga kollegor i vårt team? Vill du vara en viktig kugge i våra kunders framgång? Är du noggrann, ansvarsfull och strukturerad – då är detta arbetet för dig!
Vi vill att du har gymnasieutbildning och erfarenhet från kontorsarbete. Även du som studerar på högskola och vill kombinera denna tjänst med studier är välkommen med din ansökan.
Du kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person sätter du stort värde på att vara ”service minded” och har förståelse för vad ett gott bemötande innebär för oss och våra kunder. Du är en utåtriktad person som lätt skapar nya kontakter, som med ett positivt förhållningssätt lägger stor vikt på bra service och gillar att lösa kolleger och kunders utmaningar.


Vi erbjuder
Du kommer att vara placerad på vårt huvudkontor i Limhamn, Malmö och erbjuds en varierad och flexibel tjänst på halvtid i ett familjärt bolag. Arbetsklimatet är öppet, stödjande och rakt. Här hjälps man åt och stödjer varandra för att leverera tjänster med hög kvalitet och stort engagemang för bästa kundupplevelse.
Start: Enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag: Snarast dock senast den 23 oktober, vi går igenom ansökningar löpande.
Är du intresserad av tjänsten sänd ditt CV samt ett personligt brev snarast till personal@axion.se. För frågor om tjänsten kontakta Mikael Jannert på telefon 0761-00 40 24 alternativt personal@axion.se.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axion Revisionsbyrå AB LIMHAMN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Postadress

SUNNANVÄG 1
LIMHAMN, 20061

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024