OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad och positiv person att ta ansvar för vår frukost och interna konferenser.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
- Göra ordning före och efter frukost åt alla medarbetare
- Inköp av fika/frukost till möten, högtider med mera
- Daglig tillsyn av konferensrum, vilket innebär att hålla snyggt och fräscht
- Inköp av diverse varor till våra kök
- Inköp av frukt
- Inköp av kontorsmaterial
- Ansvar för Bufab poolbil, vilket innebär service, däckbyte och körjournal
Tjänsten är en tillsvidareanställning på halvtid och vi vill gärna att du startar den 1 september. Arbetstiden är mellan 08.00-12.00.
DIN PROFIL
Vi söker dig som har erfarenhet från att ge bra service, tex från restaurang eller hotellbranschen.
Du behöver ha datorvana och även B-körkort.
Som person trivs du med att jobba självständig i en social miljö där det händer något hela tiden.
Du kommer att bli en i ett härligt gäng hos oss.
LÅTER DETTA INTRESSANT FÖR DIG?
Vi önskar att få din ansökan så snart som möjligt men senast den 5 juli.
Frågor om tjänsten besvaras av Charlotta Bok, charlotta.bok@bufab.com.
Varmt välkommen med din ansökan!
Idag är Bufab gruppen 43 bolag i 28 länder med över 1 300 medarbetare och det är vi tillsammans som gör vår framgång. Vi erbjuder frihet, ansvar och utvecklingsmöjligheter i en internationell miljö och i ett entreprenöriellt företag. Samtidigt bibehåller vi mycket av företagets familjekänsla som vi haft med oss sedan vi grundades 1977. Läs mer på www.bufab.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Pierre Coulon / Vice President Marketing RDT
+46 (0)73 822 30 93
Paskalia Mumbua / Vice President Human Resources
+46 (0)70 592 07 54
Pierre Coulon / Vice President Marketing
+46 (0)73 822 30 93