Arbetsbeskrivning
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö.
Är du en noggrann och strukturerad person som brinner för att skapa smidiga processer? Letar du efter en utvecklande och ansvarsfull roll inom administration? Då kan detta vara möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handelsföretaget som strävar efter att ge våra kunder en förstklassig köpupplevelse – från beställning till leverans. Vi söker nu en Fulfillment Administrator som vill spela en nyckelroll i att optimera och hantera våra orderprocesser.
Om tjänstenSom Fulfillment Administrator kommer du att arbeta med att säkerställa smidiga och effektiva processer för orderhantering. Din roll innebär även att samla in data kring orderhantering, hantera ordrar och säkerhetsställa att alla processer undersöks och optimeras. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att:
Analysera och lösa problem med inköpsordrar som fastnat i flödet.
Följa upp med leverantörer för att få leveransinformation och spåra order.
Utföra validering av order regelbundet för att säkerställa korrekt orderhantering.
Andra administrativa uppgifter kopplade till orderflödet.
I rollen arbetar du nära både leverantörer, samarbetspartners och interna team för att lösa avvikelser och optimera processer. Du bidrar aktivt till att förbättra vårt leveransflöde och ser till att våra kunder får en förstklassig upplevelse.
Om digDu är en strukturerad och analytisk person som trivs med att hantera detaljerade processer och har ett öga för att hitta och lösa problem.Vidare är du proaktiv och ansvarstagande, med en förmåga att ta initiativ och arbeta självständigt för att uppnå bästa möjliga resultat. Tidigare erfarenhet inom administration, orderhantering eller logistik är meriterande, men det viktigaste är din vilja att lära och utvecklas.
Du är kommunikativ och samarbetsvillig, vilket gör att du enkelt samarbetar med olika team och har lätt för att uttrycka dig tydligt och obehindrat både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.
Vi erbjuderHos oss får du vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse.
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.
Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.