OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nya Fulfillment Coordinator?
Vem du är
Vi söker nu en positiv och driven Fulfillment Coordinator till vårt team i Rosersberg, Stockholm. Vi söker dig som är noggrann, energisk och har en can-do attityd!
Vi söker dig som förstår hur viktigt det är att behandla möbler med stor försiktighet. Du värdesätter kundservice högt och sköter ditt jobb noggrant, har en glimt i ögat och gillar att föregå med gott exempel. Du talar god svenska och älskar fysiskt arbete.
Dina ansvarsområden kommer att vara
- Att se till att alla våra kunders förfrågningar och behov blir omhändertagna dagligen, vilket innebär att korrekt hantera alla inkommande beställningar, packa, boka in och förbereda leveranser samt ta emot kundbesök under våra öppettider
- Att alltid och genom alla processer se till att våra möbler behandlas med stor försiktighet (möblerna är ofta väldigt dyra och ibland även väldigt sällsynta)
- Att alltid vara vänlig, artig och professionell mot såväl våra kunder som mot dina medarbetare och att bemöta alla med en positiv och vänlig can-do attityd
- Att koordinera och möjliggöra effektivt arbetande och att se till att dina medarbetare når upp till sina dagliga mål
- På lagret får du vara med och:
- Ta smarta beslut om vilka möbler som ska skickas iväg via våra leveranspartners och vilka vi själv ska transportera
- Uppdatera vårt interna system och se till att status på såväl nationella som internationella beställningar är korrekt
- Se till att svara på alla förfrågningar som våra kunder skickar in om möbler och att förmedla dessa svar vidare till vår kundtjänst
- Skola upp andra medarbetare så att även de kan sköta dina arbetsuppgifter ifall du skulle råka behöva stanna hemma någon dag
Vi önskar att du
- Talar god svenska, eftersom vårt interna språk på lagret är svenska. Engelska ses som en fördel
- Är organiserad och tycker problemlösning är kul! Du gillar att se till att alla möbler hittar en plats på vårt lager, så att lagerutrymmet används till sin fulla potential
- Gillar att jobba med digitala verktyg. Alla våra möbler är registrerade på vår interna digitala plattform och din position kräver att du (efter skolning) kan navigera rätt inom denna plattform
- Är energisk, föregår med gott exempel och gillar att jobba tillsammans med andra!
- Trivs i en omgivning där tempot är högt och där saker ständigt förändras
- Gillar fysiskt arbete och inte är rädd för att lyfta även tyngre möbler
- Älskar kundbetjäning och trivs både med både vårt härliga team och med våra fina kunder
Det vore toppen om du också
- Har tidigare erfarenhet från att jobba t.ex. på flyttbolag eller på lager
- Har tidigare erfarenhet av att jobba både med fysiska och digitala uppgifter
- Alltid har som mål att erbjuda bästa möjliga kundbetjäning åt våra säljare och köpare
- Är nyfiken och inte är rädd för att komma med egna idéer och förbättringsförslag
- Är en härlig medarbetare att spendera tid på lagret med!
Arbetsplats
Denna roll kommer att vara stationerad på vårt lager i Stockholm, Rosersberg.
Arbetstimmar
Måndag till Fredag. Fulltid. Skiften börjar klockan 09:00 och längden på ett skift är vanligtvis mellan 8-9h
Vi erbjuder dig
Möjligheten att få vara med och jobba i ett snabbt växande startup-företag, där tempot är högt och humöret på topp. Vi är ett härligt gäng på vårt lager som gillar att jobba med glimten i ögat och som alltid har tid för lite skratt och glatt prat mellan arbetsuppgifterna. Vi älskar att utmana oss själva och med oss blir du garanterat en expert inom ditt eget område!
Om oss
Mjuk är en helt ny modern marknadsplats som möjliggör att du enkelt och smidigt kan sälja och köpa second hand-möbler av hög kvalitet. Mjuk grundades i Finland 2019 och har nu valt att expandera sin verksamhet till Sverige! Vårt lager öppnades i augusti i Rosersberg och det sker otroligt snabba och spännande svängar och förändringar hos oss. Häng med!