Funktionsansvarig IT Hjälpmedelsservice, Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett varierat arbete där engagemang och kompetens uppskattas? Trivs du med att arbeta i team och har erfarenhet av att vara funktionsansvarig för affärssystem?

Då kan du vara den vi söker. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang och ansvar.

Personliga egenskaper:


• Analytisk, strukturerad, initiativrik och noggrann
• Processorienterad helhetssyn
• Affärsinriktad, kund- och serviceorinterad
• Målmedveten och resultatinriktad
• Ha en god samarbetsförmåga

Vad består dina arbetsuppgifter av:


• Drift, administration och förvaltning av vårt affärssystem Visma Business
• Utveckling och uppgradering av systemet tillsammans med systemansvarig och vår IT-leverantör
• Utbildningsansvarig för medarbetare och superusers inom affärssystemet.

Kvalifikationer


• Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling
• Relevant eftergymnasial utbildning 
• Erfarenhet av systemförvaltning och utveckling av affärssystem
• Meriterande är erfarenhet av hälso- och sjukvård/hjälpmedelsverksamhet
• Svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Om du är rätt person kan vi erbjuda dig:

Ett stimulerande och utmanande arbete. Du får många trevliga och kompetenta kollegor. Sodexo är ett företag med många inriktningar och karriärmöjligheter och vi strävar alltid efter att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. 


Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, Dagtid, Heltid

Har du frågor kontakta: Lena Jansson, Distriktschef  lenaa.jansson@sodexo.com

Din ansökan vill vi ha senast den 31 maj 2019
Ansökan kan endast göras via vår hemsida


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Dagtid Heltid
  • Publicerat: 7 juni 2019

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


24 november 2024

22 november 2024