Funktionsansvarig/Kund för svenskaspel.se

Arbetsbeskrivning

AB Svenska Spel Det här är nog ett av dom roligaste jobben på svenskaspel.se.Du blir navet för utveckling av interaktiva tjänster och ser till att kundnyttan blir till affärsnytta genom smarta IT-lösningar.Du känner igen dig i Internet, kund, community, web 2.0 och annonsnätverk.Du ska hålla ihop produktutvecklingsplaner, kundtester, kravspecifikationer och beställningar mot IT.Det team som du jobbar i ansvarar för sajten svenskaspel.se, annonsnätverk, kundfunktioner, konto, community, resultat, kampanj samt kundservicefunktioner.Du har en stor passion för denna typ av tjänster och har lätt att sätta dig in i kundernas situation. Du måste kunna jobba "här och nu" men också på 12 månaders horisont med teamets utvecklingsplan.Du är kreativ, van att jobba i team, analytisk, har ett genuint intresse för spel, kundrelation och web 2.0.Du måste kunna se helhet men har tålamodet att jobba med detaljer.Vidare måste du ha en förmåga att sätta struktur och ordning på en ganska ostrukturerad värld.Eftersom du är kittet mellan affär och IT måste du i din beställarroll prata och förstå utvecklarspråk men också kunna för marknadsspråk med andra grupper.Arbetet kräver ett par års erfarenhet - gärna från både beställar- och IT-sidan.Ex. kravhantering, projektledning, beställare eller systemutvecklare.Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Visby.Sista ansökningsdag 12 januari.Vill du ha mer info om tjänsten?

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann-Catrine Snis
08-50895453

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svenska Spel
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 22 december 2008
  • Ansök senast: 20 februari 2009

Besöksadress

Norra Hansegatan 17
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


17 januari 2024

15 januari 2024

Content & Communications Manager

Content & Communications Manager

15 januari 2024