Funtionell Förvaltare med 3-5 års erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en erfaren Funktionell Förvaltare med en god förmåga att samarbeta och administrera på ett strukturerat och noggrant sätt. Vår kund är ett konsultbolag som arbetar med affärsutveckling, verksamhetsutveckling, kvalitetssäkring och projektledning inom IT. Arbetsuppgifter: Som Funktionell förvaltare kommer du att arbeta i förvaltningsteam där du kommer ha huvudansvaret för ett eller flera förvaltningsobjekt (Ofta IT system) hos en kund. Vissa rutinuppgifter såsom bevakning av fel/ändringsärenden kommer du att dela med andra kollegor. Du kommer till exempel att: - Ansvara för acceptanstest vid förändringar - Fungera som support mot användare för sitt förvaltningsobjekt - Dokumentera allt som rör förvaltningsobjektet. Detta kan innebära allt från att sammanställa information, skriva förvaltningsplan till att arbeta med revisionshantering - Ansvara för att ta fram och följa upp förvaltningsplanen för objektet och säkerställa att förändringar genomförs under förvaltningsperioden - Ansvara för att samla in krav, omvandla i en konsekvensanalys, samt sammanhålla genomförande för förändringar Utvecklingsmöjligheter: Detta uppdrag ger dig möjligheten att arbeta på ett litet och ambitiöst konsultföretag med fokus på gemenskap och trivsel i ett öppet klimat. Målet är att du ska ha roligt på ditt arbete och att du ska kunna utvecklas och gå kurser inom det området du har intresse för. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering. Vi söker dig som Har gått en utbildning inom ekonomi/redovisning, verksamhetsutveckling, IT/data eller teknik. Du har 3-5 års erfarenhet från att ha arbetat inom teknisk eller funktionell förvaltning. Du ska ha erfarenhet och kunskap inom: - PM3 - ITIL Det är meriterande om du har erfarenhet från projektledning då denna tjänst innebär att du kommer att arbeta i olika projekt. För att lyckas i denna tjänst är det viktigt att du är en god administratör som arbetar med stor noggrannhet och struktur. Då du kommer att ha mycket kontakt med kunder värdesätter vår kund att du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med olika typer av människor. Vidare är du en lagspelare och trivs med att samarbeta med dina kollegor i teamet. Start: Slutet på januari/början på februari Omfattning: Heltid med goda möjligheter till överrekrytering Arbetstid: Kontorstider Plats: Fräscha lokaler i Centrala Stockholm Lön: Timbaserad månadslön Referensnummer: JEB50035 Urval: sker löpande Vi är Home of the Young Professionals - ett bemanningsföretag med siktet inställt på att bli världens största arbetsgivare för högskolestudenter och unga akademiker. Vi vänder oss till dig som studerar eller är färdig med dina studier och har upp till fem års arbetslivserfarenhet. Hos oss kan du arbeta som konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Som arbetssökande kan du dessutom ansöka om att få en jobbcoach hos oss. Läs mer på www.academicwork.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


14 november 2024

12 november 2024

Enhetschef för att leda digitalisering och it-utveckling

Enhetschef för att leda digitalisering och it-utveckling

12 november 2024

IT-chef

12 november 2024