Fyra lagerhanterare till myndighet i Nässjö

Fyra lagerhanterare till myndighet i Nässjö

Arbetsbeskrivning

Är du lagerhanterare ochintresserad av att arbeta för en myndighet i Nässjö?Välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vår kund i Nässjö söker nu fyralagerhanterare. Uppdraget startarapril/maj 2025 och pågårtill september/oktober 2025. Duarbetar med lagerhantering från godsmottagning till utleverans av material i kundens lokaler i Nässjö.Tjänsten är på heltid 100%. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.Dina arbetsuppgifter
Du kommer säkra attproduktion håller lovade leveranstider samt att innehåll och material levereras enligt beställning.Du ska ha ett högt säkerhetsmedvetande med respekt för regler och direktiv och en vilja att följa dessa.
Lagerhanterarens huvuduppgifter är:
Godsmottagning och mottagningskontroll av inkommande material
Plockning av order för leverans till entreprenaden
Kabelspolning
Sammanställa styckegods, boka tidslossning och partibilar efter beställning
Lastning och lossning av material
Vara med vid årlig inventering av E-L, F-P och nationella lager över hela landet

Dina kvalifikationer
Avslutad gymnasieutbildning eller en utbildning/erfarenhet
Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Är noggrann, strukturerad, initiativrik
Har förmågan att arbeta självständigt samtidigt som du är bra på att samarbeta
Har några års erfarenhet av lagerarbete samt truckkörning
Har truckkörkort A-B
Har B-körkort för personbil

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15 december 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, Pernilla.garden@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-175 40 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2024
  • Ansök senast: 15 december 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Regional Inventory Planner

Regional Inventory Planner

17 december 2024

PM Site Planner

PM Site Planner

3 december 2024