GANT Sweden söker extrapersonal till deras kundsupport!

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för GANTS räkning en modeintresserad kundsupportansvarig som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är extra vid behov och du kommer arbeta både dagtid, kvällstid och helger primärt vecka 12, 13 och 14 samt under sommaren. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Är du intresserad utav att arbeta på ett modernt, ledande retailföretag och har ett intresse för mode och service så är detta chansen för dig! Nu söker vi en kundsupportansvarig vid behov till vår kund GANT AB som utvecklar, tillverkar och marknadsför kläder och accessoarer för barn, män och kvinnor. GANT säljer sina produkter genom sina butiker och andra återförsäljare samt på nätet. Vi söker dig som är flexibel och den sociala hjälten på kontoret som alltid har ett leende på läpparna och är van vid att leverera förstklassig service. Du drivs av att ha många bollar i luften och att bygga ett starkt varumärke tillsammans med dina passionerade kollegor. Vidare är du kommunikativ, duktig och snabb på att skriva samt van att arbeta med dator och/i olika system. I rollen som kundsupportansvarig kommer du arbeta självständigt men också i ditt team.
Som det ser ut just nu behöver dem hjälp vecka 12, 13 och 14 samt juni, juli och augusti. Det finns självklart goda möjligheter att få lite extratider utöver det också, både innan och efter!Uppstart kommer ske vecka 9 under dagtid.

Du kommer arbeta i moderna, ljusa lokaler i Frihamnen alternativt arbeta hemifrån när du är helt självgående.

Arbetsuppgifter
Som kundsupportansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.


Du kommer till exempel att:

- Svara på inkommande mejl, telefonsamtal och chattförfrågningar

- Ha kontakt med deras lager som är beläget i Tyskland

- Hantera felanmälningar

- Hjälpa deras kunder att ge smakråd när dem behöver


VI SÖKER DIG SOM

- Har erfarenhet från att ha arbetat i kundsupport/i butik

- Är kommunikativ och duktig på att skriva
- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

- Kunskap i Officepaketet samt van att arbeta i flera olika datorprogram

- Har ett gediget intresse av mode

- Är social och älskar att alltid ge det där ”lilla extra”


Det är meriterande om du:

- Har kunskap i det finska språket

Som person är du prestigelös, flexibel, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 17 februari 2018

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024