OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB
För kunds räkning söker vi dig som går andra eller tredje året på PA-programmet och som vill ha ett spännande och varierande extrajobb.
Dina arbetsuppgifter
Den här tjänsten innebär att du ska hjälpa befintlig HR-funktion samt olika linjechefer med personalrelaterade uppgifter. Uppgifterna kommer att vara väldigt varierande och kan bland annat handla om sjukskrivningar, hantera ansökningar från praktikanter, administrativ hjälp vid rekryteringsprocesser och uppdatera olika policys. Vissa uppgifter kommer du att ha löpande och vissa uppgifter förekommer mer sällan. Detta ställer krav på att du måste ha förmågan att vara flexibel i ditt arbete.
Om företaget
Vår kund finns inom fastighetsbranschen och deras syfte är att få andra verksamheter att trivas och på så sätt ha rätt förutsättningar för att utvecklas. På kontoret i Malmö jobbar cirka 40 personer och de har ett öppet och trevligt arbetsklimat. Mer information om kundföretaget kommer att ges vid intervjutillfället.
Din profil
För den här tjänsten krävs det att du studerar på PA-programmet och är inne på ditt andra eller tredje år. Du ska även vara van vid Word och Excel.
Som person ska du vara självgående och noggrann i ditt arbete. Du måste alltså ha ett eget inre driv och se till att dina arbetsuppgifter blir slutförda. Då du kommer att jobba nära resten av personalen krävs det att du är glad, social och öppen.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Tjänsten är en timanställning, cirka 8-10h/vecka
Dagtid
Start omgående enligt överenskommelse
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag – tveka inte- välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996