OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag.
Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Vi söker dig som vill arbeta som Garantihandläggare.
Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter består av att hantera garantiärenden, serviceavtal samt försäkringsärenden. Du kommer att bedöma garantiärenden genom att kontrollera och ge support i återförsäljarstandards, förhandsgodkännanden och garantireklamationer.
Du kommer också att arbeta med annan garantiadministration.
Har du bra kännedom om bilar så kommer du lättare in i arbetet.
Goda datakunskaper krävs då samtliga ärenden registreras i företagets avsedda datasystem.
Du kommunicerar på svenska och engelska, samt innehar B-körkort.
Vi tror att du har erfarenhet av arbete som garantihandläggare, skadereglerare eller motsvarande kunskaper.
Din personlighet
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du ansvarstagande och en utförare som vill leverera resultat. Ditt arbetssätt är strukturerat samtidigt som du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du är van att agera självständig, är kommunikativ och har lätt för att samarbeta.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktperson: Håkan Karlsson, telefon 0522-44 02 43
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Johansson
Ada Kapetanovic
Håkan Karlsson
Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245