OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och den enda rikstäckande burgarkedjan som bara använder svenskt kött, kyckling och bacon. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället. Vi har över 150 restauranger och sysselsätter cirka 5000 medarbetare.
Beskrivning
Som gästkommunikatör ansvarar du tillsammans med team Gästkommunikation att bemöta, hjälpa och kommunicera med våra gäster.
Du arbetar dagligen bland annat i ärendehanteringssystem och med sociala medier på såväl den svenska som övriga skandinaviska marknaden. I rollen kommer du främst att arbeta operativt med fokus på service och kommunikation till MAX Burgers gäster. Tjänsten innebär också ansvar för regelbunden utredning och handläggning av ärenden i samarbete med våra försäkringsbolag. Det är därför viktigt att du också gillar att utreda, administrera och koordinera alla de kontakter det innebär för att lösa ett ärende på bästa sätt. Du ingår i ett sammansvetsat team tillsammans med fyra kollegor där samarbete på jobbet är en självklarhet.
Arbetsuppgifter
I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ge muntliga och skriftliga svar på gästers synpunkter och frågor i alla våra kanaler
- Sociala medier
- Utredning och handläggning av ärenden
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba i kundtjänst eller med motsvarande erfarenhet av service och kommunikation till kunder. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasialutbildning inom administration och/eller kommunikation men din personlighet och attityd är viktigast. Då vi jobbar i olika system har du god erfarenhet inom det digitala landskapet och är intresserad av att hålla dig uppdaterad.
Meriterande är erfarenhet av utredning eller handläggning av försäkringsärenden samt om du har norska- och/eller danska språkkunskaper.
Då rollen innebär många kontakter både internt och externt ser vi att du är en kommunikativ person som älskar kontakten med människor i olika former och medier. Du är serviceinriktad, noggrann och tar dig gärna tar an ett brett ansvarsområde. Du är en teamspelare som precis som vi vill ha roligt på jobbet!
Viktiga egenskaper för tjänsten är:
- Kommunikativ och serviceinriktad
- Teamspelare
- Handläggare och administratör
- Noggrann
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet
Villkor
Tjänsten som Gästkommunikatör är en direktrekrytering för en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast möjligt då vi hittat rätt person.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta:
Marina Rosendahl, Chef, Gästkommunikation
Mejl: marina.rosendahl@gmail.com
Telefon: +46 (0)72-545 31 68
Välkommen med din ansökan!
Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd