OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gästrike vatten söker kundhandläggare
Vi har världens viktigaste jobb – att trygga ditt vatten nu och för kommande generationer!
Häng med oss på resan mot framtidens VA-lösningar.
Vi erbjuder
Hos oss får du ett utvecklande arbete med stor frihet och eget ansvar i en bransch där du kan vara trygg med att det kommer att finnas jobb och gott om utmaningar även i framtiden.
Vi arbetar aktivt för att våra drygt 120 medarbetare ska trivas och vi erbjuder goda möjligheter till kompetensutveckling. För oss är det viktigt att du kan ha en bra balans mellan arbete och fritid.
Din roll
Som kundhandläggare ingår du i Gästrike vattens Servicecenter där service står i fokus. Du kommunicerar med våra kunder och säkerställer rätt information och vägledning i ett stort antal frågor. Rollen är varierande och du arbetar med allt ifrån rådgivning, administration, fakturering samt uppdatering av hemsida.
Utöver traditionella kundtjänstuppgifter finns även möjligheter att ingå som stöd i våra projekt eller vara spindeln i nätet vid olika event eller andra sammankomster som anordnas inom Gästrike vatten.
Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig med erfarenhet inom kundtjänst eller service där du är van vid många kundkontakter. Du har god administrativ och kommunikativ förmåga och kan utrycka dig väl i både tal och skrift.
Servicecentret befinner sig just nu i en förändringsresa där uppdraget breddas och inkluderar flera nya arbetsuppgifter. Därför välkomnar vi olika erfarenheter med koppling till service och kommunikation, vilket gör att vi kommer lyckas ännu bättre som team i framtiden.
Dina personliga egenskaper och förmågor
Som person är du en lagspelare som gillar eget ansvar. Du utför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt och kan snabbt sätta dig in i nya områden och paketera information kommunikativt och enkelt.
Anställning och ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, med tillträde efter överenskommelse och placeringsort är Gävle. Kollektivavtal finns.
Välkommen med din ansökan via e-post till nyttjobb@gastrikevatten.se
Din ansökan vill vi ha senast 2022-05-22.
Kontakt
Vill du veta mer? Ring mig så berättar jag mer om jobbet och Gästrike Vatten.
Katarina Sundqvist, Enhetschef Servicecenter, 026-17 51 87