OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att säsonga i Kungsberget är både en merit på cv:t och en fantastisk upplevelse. Nu söker vi en ny kollega till vintersäsongen 22/23. Jobba i ett sammansvetsat team, bidra till en oförglömlig semester för våra gäster och njut av skidåkning i toppklass.
Dina uppgifter
Som gästservice-medarbetare har du ett varierande arbete som innefattar mycket gästbemötande via telefon, förberedelser för gästens ankomst och en del liftkortshantering. Förutom arbetet i gästservice hjälper vi även till med diverse saker ute på anläggningen. Din huvudsakliga uppgift är dock att hjälpa och vägleda våra gäster via telefon och vara anläggningens problemlösare. Det är till gästservice som de flesta vänder sig när de har frågor eller bekymmer och du är då den trygghet de söker.
Vi erbjuder…
En inspirerande arbetsplats med en härlig sammanhållning, inom en av Sveriges främsta skidanläggningskoncerner. Som anställd hos oss får du dessutom gratis liftkort och hyrutrustning, rabatt på boende för familj och vänner, förmånliga priser i restauranger och butiker och mycket mer.
Vem är du?
Du är en flexibel och lösningsorienterad person som gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Vi ser även att du har ett intresse för utförsåkning och tycker om att arbeta med människor - både vuxna och barn. Du är stresstålig, ställer upp när det behövs och gillar att arbeta över avdelningsgränserna. Att du är glad, positiv och serviceinriktad ser vi som en självklarhet. I Kungsberget tror vi att glada medarbetare leder till glada gäster.
Krav och meriterande
- Du ska vara bekväm med både engelska och svenska språket.
- Önskvärt är att du har körkort och tillgång till bil.
Ansök
Detta är en säsongsanställning med start omgående och pågår till april. Tjänsten går under HRF:s kollektivavtal. Sista ansökningsdag är den 15 januari, men urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor? Kontakta HR-chef, Karin Modin Svärd, på 054-13 26 01.