OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Inspektionen för vård och omsorg (IVO) har till uppgift att granska att befolkningen får vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. IVO har idag ca 750 medarbetare. Mer information om IVO finns på vår webbplats, www.ivo.se.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en administratör/GD-assistent till vår kund Inspektionen för vård och omsorg (IVO) i Stockholm. Uppdraget är med start senast 10 maj och pågår under minst 5 månader. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara bland annat hantering av GD:s kalender inklusive samordning och förberedelser av möten. Vara ett administrativt stöd till generaldirektören, staben och ledningsgruppen i form av bokningar, dokumentationshantering, utskick, kallelser, inbjudningar och (remisshantering). Även att ha hand om resebokningar, fakturakontering samt koordinering och administration samt praktiska förberedelser av möten, konferenser och andra aktiviteter.
Din profil
Vi söker dig som har:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• mycket kommunikativ med god språklig och stilistisk förmåga som kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska , såväl i tal som skrift
• minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som VD-assistent/GD-assistent/Executive assistant/chefssekreterare eller motsvarande.
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• erfarenhet av kvalificerat administrativt och koordinerande stöd
• erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som de som ingår i detta uppdrag ( se arbetsuppgifter under p 1.4.1)
• erfarenhet av avancerad kalenderbokning
• vara flexibel med god initiativ-och problemlösningsförmåga.
• ha förmåga att arbeta strukturerat och självständigt planera, genomföra och följa upp arbetsuppgifter
• Tidigare erfarenhet av inköpsarbete och resebokningar
• ha en hög integritet med förståelse för vikten av absolut diskretion och sekretess.
Meriterande är om du har genomfört minst två uppdrag som är liknande, det vill säga de arbetsuppgifter vi efterfrågar ovan och att vardera uppdrag har varat minst 2 månader.
Ansökan
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Vi ser fram emot din ansökan!