GDPR-administratör till Brandskyddsföreningen

Arbetsbeskrivning

GDPR-administratör till Brandskyddsföreningen
Är du van administratör med känsla för struktur och noggrannhet? Då har vi en givande roll för dig på Brandskyddsföreningen i Stockholm. Med ett trevligt kontor, ett stenkast från Liljeholmen, så får du svara för utskick av förnyade avtal, posthantering och administration. Med dig i bagaget har du troligen erfarenhet som administratör och vana av att arbeta i Microsoft Office-paketet. Uppdraget startar redan i april och pågår till sista maj. Låter det som något för dig? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, med start 1 april och med uppdrag till 31 maj.

Arbetsbeskrivning:
Hit kommer du till en ljus och trevlig arbetsplats med familjär stämning, ett stenkast från Liljeholmen. Du behöver inte känna dig ensam för här finns det ett 90-tal kollegor och vi sitter i öppna kontorslandskap med närhet till såväl vatten som kommunikationer. Rollen som GDPR-administratör ligger i kundsupportteamet.

Dina arbetsuppgifter:

• Avtalshantering. Du utgår från en Excel-lista med avtal som behöver skrivas om och skickas ut på nytt.
• Bevaka så att de utskickade avtalen kommer tillbaka, scanna in och ladda upp dem i affärssystemet.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Administrativ erfarenhet.
• Goda färdigheter i Microsoft Office-paketet.
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi tänker att du är såväl strukturerad som noggrann. Eftersom du är själv i rollen så behöver du också vara initiativtagande. Saknas något så blir det ju på ditt bord att ta tag i det, skicka en påminnelse eller ta en kontakt. Har du förutom initiativtagarförmåga också en positiv inställning, ljus syn på arbetet och beskrivs som självgående? Då kommer du att trivas med oss. Välkommen!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-03-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad.se [ mailto:olivia.ljungback@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 7 mars 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024