GEJI söker en Receptionist/orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en receptionist/orderadministratör till GEJI industri AB i med placering i Skillingaryd Du kommer att ansvara för att inkommande ordrar registreras samt handha leveranshandlingar och fraktbokningar.Även andra administrativa rutiner kan förekomma.Du kommer också att ansvara för företagets telefonväxel och reception, vilket innebär att du är företagets ansikte och röst utåt.Som person är du social och gillar mötet med människor.Du har förmåga att kommunicera på ett personligt och professionellt sätt.Du har servicekänsla och förmåga att ge det lilla extra som gör skillnad!Du har kanske tidigare jobbat med service och administration.Tidigare erfarenhet från industri är inte nödvändig, så länge du är nyfiken.Goda datakunskaper är ett krav.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Låter det intressant?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Office & HR
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 december 2007
  • Ansök senast: 31 december 2007

Liknande jobb


Corporate & Office Administrations Coordinator

Corporate & Office Administrations Coordinator

8 januari 2025

Receptionist Handentandvården

Receptionist Handentandvården

8 januari 2025

Receptionist - vid behov

Receptionist - vid behov

7 januari 2025